Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:55

Hihi grappig topic.

Ik heb mijn vriend ontmoet in de bios alweer bijna 8 jaar geleden. Mijn neefje is zijm beste vriend en nam hem mee en mijn nichtje nam mij mee.
Moest eerst niks van hem hebben en zag hem als goede vriend, maar na een zomer veel bij elkaar zijn bloeide het toch uit tot een relatie :D

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:56

Lexa. <3

Inmiddels bijna 6 jaar samen, 2 kinderen en 4 jaar getrouwd.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:56

Hyves :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:57

Op de manege :j

Daniellejody

Re: Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:57

Naast me (tis mn buurjongen :9 )

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:58

Ik ken mijn vriend via Lexa :o
Sinds 31 december 2012 een relatie, en na 2 jaar ieder weekend heen en weer reizen van bijna 1,5 uur, wonen we sinds januari dit jaar samen. En verwachten we in juli ons eerste kindje <3

djuulsie

Via een vriendin. Samen naar HP geweest, waarna de vonk oversloeg. nu 5,5 jaar samen en alweer 2 jaar getrouwd.

Boetjewoor

Ook ik via Tinder :') Nooit gedacht dat ik er werkelijk een vriend aan over zou houden.

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:59

Femke(ll) schreef:
Ook ik via Tinder :') Nooit gedacht dat ik er werkelijk een vriend aan over zou houden.

Join the club :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:02

Paisano schreef:
Op bokt :D Hij kwam na de 1 april grap in 2013 (biks & bytes) op bokt en toevallig zaten we kort daarna samen in een HK. Voor de grap stuurde ik hem daar een keer " <3 ", waarna hij me een PBtje stuurde. Het leek hem wel leuk om de groep voor de gek te houden. Zo gezegd zo gedaan, we verzonnen dat we aan het daten waren en iedereen trapte er vol in :)) Maar ondertussen bleven we PBen en werden dat steeds serieuzere en intiemere berichten. Uiteindelijk zijn we eens vriendschappelijk wat gaan drinken en sindsdien zijn we onafscheidelijk :o Een half jaar later zijn we gaan samenwonen en volgend jaar geven we elkaar het ja-woord ^&+

Haha leuk!

Zitten er dan jongens op bokt? :+ :')

Djaikha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:02

Op de manege :j

Ik was op zoek naar een nieuwe manege wegens verhuizing en hij reed in de les waarin ik een keer voor proef ging meerijden. Hij heeft de hele avond geholpen (waar ligt het tuig, waar staat mijn paard, enz) en ons (mezelf en een vriendinnetje) thuisgebracht. Nu, 8 jaar later, al weer een half jaar getrouwd! :)

Lizzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:04

In de kroeg!
Ik stond te appen met mn collega die in een andere kroeg stond. Uiteindelijk ben ik ook naar die kroeg gegaan, hij kwam naast me staan, kletsen en ineens stonden we te zoenen.
Een week later hadden we onze eerste date, nog wat weken later verkering en ben ik niet meer bij hem uit huis gegaan.
Nu gaan we in september trouwen :D

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:04

Internet daten.
We zijn ruim een jaar samen

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:05

Jeetje wat veel mensen die elkaar online hebben ontmoet. Is niks voor mij. Was denk ik online ook niet op mijn vriend gevallen :P Die is niet zo spraakzaam in de app of mail hahaha

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:05

Via expreszo op t forum :))
Mail contact; appen en vrij snel afgesproken en nu alweer 1,5 jaar samen.

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:06

Twitch! :+
Is een website waar je games live kunt kijken (livestream).
Dus eigenlijk via internet, bijna een jaar geleden.
(Vriend is geen Nederlander)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:06

Selka schreef:
Jeetje wat veel mensen die elkaar online hebben ontmoet. Is niks voor mij. Was denk ik online ook niet op mijn vriend gevallen :P Die is niet zo spraakzaam in de app of mail hahaha

Ik val ook niet voor iemand op app of mail.
Kwestie van als je denkt dat het wat kan zijn op een date gaan, merk je het snel genoeg.

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:09

Op t werk.... :Y)
We werkte allebei bij de kinderboerderij ik als stagiair en hij als vrijwilliger.. Nooit iets achter gedacht tot de laatste paar maanden voor onze relatie, de gesprekken duurde steeds langer en de vonk veranderde in een vuur :D En inmiddels alweer bijna 5 maandjes heeeel gelukkig samen!

Palmera

Eentje ontmoet tijdens het uitlaten van de hond en nu twee jaar gezelligheid.

De ander tijdens een scheldkanonnade van mijn kant toen hij een deukje in mijn auto reed. :D Nu 8 maanden gezelligheid.

Susanne

In de kroeg :') Ik was hem al een paar keer tegengekomen en leuk mee gepraat, maar was er ook een beetje huiverig voor, ik dacht dat je in de kroeg alleen players kon ontmoeten haha. Maar dat is natuurlijk onzin en hij is het beste wat me is overkomen! <3

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:10

Op een feestje van een (destijds) gezamenlijke vriendin. Die vriendin was er van overtuigd dat hij verliefd op haar was. (bleek achteraf helemaal niet zo te zijn :') )

Ik zat toen ik hem ontmoette nog in een relatie (heel pril nog) maar dat heb ik uitgemaakt. Daarna met m'n vriend afgesproken en sindsdien een relatie! :D Al 5 jaar super gelukkig samen. <3

Moonlight17

Met Carnaval in de kroeg.
Nadat we naar de lichtjesoptocht waren geweest gingen we uit. Uit de 18+ tent gezet samen met een vriendin waren te jong. Liepen al voor de 5x naar binnen. De 1ste keer alleen om de ouders van een zieke vriendin te spreken. Nouja toen hadden we geen zin om geld te betalen voor de jeugdtent, dus ik tegen mijn vriendin gezegd dat ze haar familie maar moest bellen waar ze uit hingen. Hier hem ontmoet, ja hij is de neef van mijn vriendin ook nog.
Tijdje geMSNt was het toen.
Afgesproken samen met hem en mijn vriendin naar de bios te gaan, ik was minderjarig hij meerderjarig.
Daar meteen een kus gekregen en die avond bij hem thuis verkering gekregen.
Heeft me een maand of 2 geduurd voordat ik het mijn ouders durfde te vertellen, want ja ik als minderjarige met een meerderjarige kon in mijn ogen nooit goed zijn volgens mij ouders.
Vervolgens pikte ze het goed op en zeiden ze is maar een fase.
Deze fase duurt nu inmiddels al 5 jaar en woon een jaar of 2 nu samen met hem.

xApple

Toch wel veel tindermatches hier zeg haha _O-

Ik heb mijn vriend jaaaaren geleden via een vriendinnetje ontmoet (we waren toen 13 ofzo).
Zij had verkering met een jongen en hij nam zijn vriend (nu mijn vriend) mee als we iets
gingen doen. Mijn vriend houdt vol dat wij toen ook verkering hadden maar ik denk van niet _O-

In totaal heeft 'ie zo'n 9 jaar achter me aangezeten en het heeft hem flink wat moeite gekost.

Mijn vader zag hem al jaren als ideale schoonzoon (hij is schilder) en heeft ons gekoppeld door mijn
vriend te zeggen; als je ons huis schildert mag je met mijn dochter op date maar dan wil ik wel korting.
Hij ons huis geschilderd maar toen kreeg ik het benauwd en krabbelde terug :')

Papa weer een bult geld betaald maar een jaar later ben ik toch nog op date met hem gegaan.
Uiteindelijk ben ik helemaal overstag hoor en zijn we nu ruim 7 maanden samen :D

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:11

Via school.

Op onze middelbare school werd elk jaar een skivakantie georganiseerd. Hij zat in een andere klas, kende hem verder niet. Vrienden van mij sliepen in de kamer tegen over hem en ik ging even kijken of zij leuke overburen hadden :+ .
Toen was het gewoon gezellig, weinig bijzonders.
Na 3 jaar sporadisch contact en keer in een dronken bui gekust te hebben gingen we ineens veel met elkaar om, en was het toch wel errrruug gezellig en toen was daar de vonk 8-) .
En nu zijn we alweer bijna 8 jaar samen :o <3 .

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 14:11

In de kroeg. Was echt een briljante avond, ik was met vrienden op stap en ineens *poef* zag ik hem staan. Nu zijn we bijna vijf jaar verder en net samen een huis gekocht <3