Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb van alles gegoogled om eraan te doen, recentelijk. Naast een externe hdd kopen en de boel opnieuw installeren heb ik verder denk ik alles wel geprobeerd, maar het heeft nog niet bijster veel effect.
als je hem opstart zonder batterij erin, wat doet hij dan? Jans schreef:Je hoort dit vaker bij de 2011 modellen, en dan lijkt het ook nog wel eens aan de batterij te liggenals je hem opstart zonder batterij erin, wat doet hij dan?

niet bij stil gestaan dat niet iedereen dat doet natuurlijk 
Thesserd schreef:De iMacs op mijn werk zijn ook erg traag geworden sinds de Yosemite update.
Ik verdenk Apple er altijd nog van dat ze dat bewust doen
) dan de gewone muis. De neiging om 'm uit t raam te gooien is sinds die update aanzienlijk toegenomen.
Veel meer dan dat wordt het niet.
chimello schreef:Bij mij bleek dat de harde schijf aan vervanging toe is... Ik gebruik hem vaak in de bus enzo maar schijnbaar reageert deze apple schijf op trillingen en heb ik m'n schijf dus om zeep geholpen. Komt iig geen apple schijf meer in nu. Vriendin had hetzelfde probleem, nieuwe schijf en haar laptop werkt als een zonnetje.
En ALLE HDD's hebben problemen met trillingen.. Als je schokbestendig wilt, zet er dan een SSD in, als dat budgettair mogelijk is althans