Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:Geryon schreef:Ik heb ook zo getwijfeld aan mijn relatie. Of ik het wel wilde, bewust bij hem bleef. Hierover heb ik altijd gepraat. En nu hebben we als oplossing dat we het gewoon leuk hebben met elkaar, maar wel open staan voor anderen. Omdat we beide zoiets hebben van, je verdient iemand wie jou zeker weten wilt, niet minder dan dat.
Sorry maar dat is echt een van de slechtste oplossingen die ik kan bedenken.
TS, vervelend, maar toch echt uitmaken. Ga een gesprek aan en leg het hem uit.
Petrichor schreef:Hallo allemaal,
Ja helaas, ik had gehoopt om nooit zo'n topic te moeten openen maar nu dan toch helaas..
Al 5 jaar heb ik een relatie met mijn vriend waarvan ik al zeker 3 jaar twijfel of ik wel gelukkig met hem ben. Diep van binnen weet ik dat ik dat gewoon niet ben. Wij zijn namelijk totaal verschillend. Hij is gruwelijk eigenwijs neemt van niemand geen leer aan. Ik erger mij daar echt dood aan, maar hoeveel gesprekken/kansen hij af wel heeft gehad, hij doet er totaal niets mee. Eigenlijk is het zo erg dat ik hem helemaal niet meer graag zie.
Ik heb al een keer eerder onze relatie uit gemaakt, maar ik was toen zo in paniek van zijn reactie dat ik het toch niet over mijn hart kon verkrijgen om zoiets 'gemeens' te doen. Ik heb nu alweer de tranen in mijn ogen staan als ik er aan terug denk, zo sneu vond ik dat voor hem. Helemaal vervelend is dat hij nog echt gek op mij is.
Pff wat moet ik nou doen? Ik vind het zo moeilijk, maar ik weet dat ik het nu echt een keer moet doen.
Petrichor schreef:Zit hier met dikke tranen en rode ogen dit te typen.
Het ging snel, ik ben duidelijk geweest in hoe en wat. Maar hij bleef maar zeggen hoe moeilijk dit voor hem was en hoeveel hij van mij houd. Ik zag zo duidelijk dat hij pijn had, het was echt verschrikkelijk. Ik hoop dat hij zonder ongelukken thuis komt.
Morgen zie ik zijn ouders weer op mijn werk, dat word best moeilijk denk ik.
maar als ik zo je openingspost lees denk ik dat je de juiste beslissing hebt gemaakt...
Heel veel sterkte