Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
die vind de katten een leuk speeltje, maar heb geen vreemde katten meer gezien Yucca schreef:bridgetF schreef:naar de dierentuin en vragen of je een emmertje zaagsel e.d. mag van de leeuw. (of te wel leeuwen-pis)
Ik kan je verzekeren als je dit rondom je tuin strooit dat ze met een enorme boog uit de buurt blijven.
Wat een geniaal bedrijfsplan! Leeuwenpis verkopen tegen katten in de tuin....
cissy schreef:bridgetF schreef:naar de dierentuin en vragen of je een emmertje zaagsel e.d. mag van de leeuw. (of te wel leeuwen-pis)
Ik kan je verzekeren als je dit rondom je tuin strooit dat ze met een enorme boog uit de buurt blijven.
Ehm, kun je zelf dan nog wel fatsoenlijk in je tuin zitten? Leeuwen ruiken/stinken nogal nl.

Mareintje schreef:Je kan bijvoorbeeld saté prikkers in de grond steken op het padje dat hij graag loopt of je legt er aluminium folie neer. Dat vinden ze naar om over te lopen. En bij het tuincentrum verkopen ze kattenkruid, dat vinden katten stinken en dan blijven ze ook weg. Als het droog is, zou je ook nog "Mispoes" op je tuinhek kunnen sprayen, dat vinden ze ook smerig. Dit kan je bij de dierenspeciaalzaak kopen. Succes!
Dat Youtube-filmpje, helemaal geweldig. Weet alleen niet of zoiets buiten ook werkt... Ik moet dan een heel rijtje van die dingen neerzetten vrees ik (en dan wel filmen natuurlijk
)
Nou woon ik bijna om de hoek bij dierenpark Amersfoort, dus als ik er binnenkort weer eens ben zal ik gewoon eens vragen. Ze zullen me ongetwijfeld wat glazig aankijken, maar niet geschoten is altijd mis. Ik meld me zeker weer als deze truc werkt! (en dan is er een gat in de markt gevonden
)