Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Hopelijk van de week nog een keer samen met papa, vrachtwagenchauffer zó handig haha.
Ik woon wel in Belgie, dus ik weet niet hoe anders het juist is, maar ik heb 8u les gehad (verdeeld over 3 dagen) en dan het examen.

Mijn vriend dus maar even lief aankijken of ik een paar keer met onze eigen trailer mag oefenen, die is stuk groter en ook breder dan de auto namelijk.
afentoe gaat het nog wat langzaam omdat ik erover na moet denken maar dat komt vanzelf. Oefening baart kunst toch 

Moet hier nog 1,5 maand wachten voor ik op mag..
Mijn examinator vond wel dat ik eigenlijk iets té voorzichtig reed. Toen ik meldde dat ik het wilde halen omdat ik paarden had, snapte hij het ineens, en was het ook absoluut niet erg. Toen had hij liever dat ik té voorzichtig reed dan een gevaar op de weg.
Capriootje schreef:Ja viel mij ook echt alles mee! Ik kreeg de tip om te sturen naar de spiegel waarin je de aanhanger teveel ziet. Werkt ook prima voor mijafentoe gaat het nog wat langzaam omdat ik erover na moet denken maar dat komt vanzelf. Oefening baart kunst toch