Telefoon kwijt :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 17:39

furtje schreef:
Google android divice manager zegt locatie niet beschikbaar.

dan staat ie inmiddels uit, dus batterij leeg of uitgezet

No_Fears

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 18:10

aargh, ik word gek van die klantenservice :( Ik heb nu tot 3x naar de klantenservice gebeld, omdat het pasen is moet ik mijn nummer achterlaten. Ik heb na de piep mijn nummer achtergelaten, maar heb ik het nu goed gedaan? En hoe weet ik nou of mijn nummer geblokkeerd is? Kan iemand helpen?? |( Ik weet nu dus nog steeds niet of mn nummer geblokkeerd is?

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 18:16

Als je nu je nummer hebt achtergelaten wordt je later gebeld en dan pas geblokkeerd, even contact opnemen met het nummer voor de avonden/weekends voor dit soort dingen is er altijd wel een nummer buiten de 'reguliere' klantenservice.

Wel verstandig dat je je nummer even laat blokkeren inderdaad ;)

No_Fears

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 18:20

karlli schreef:
Als je nu je nummer hebt achtergelaten wordt je later gebeld en dan pas geblokkeerd, even contact opnemen met het nummer voor de avonden/weekends voor dit soort dingen is er altijd wel een nummer buiten de 'reguliere' klantenservice.

Wel verstandig dat je je nummer even laat blokkeren inderdaad ;)

Ja maar ik weet dus niet of ik het nou goed gedaan heb of niet? Ik heb gebeld, gewacht op de piep, nummer ingesproken en toen opgehangen.

No_Fears

Re: Telefoon kwijt :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 18:46

Niemand? |(

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:07

Rustig, niet iedereen zit met pasen op bokt, bovendien is het ook nog rond etenstijd voor de meesten.

Wat vertelde het bandje dan, dat je je nummer moest doorgeven?

No_Fears

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 19:24

karlli schreef:
Rustig, niet iedereen zit met pasen op bokt, bovendien is het ook nog rond etenstijd voor de meesten.

Wat vertelde het bandje dan, dat je je nummer moest doorgeven?

Sorry, ik ben gewoon nogal gestrest omdat het niet wil lukken :(

Het bandje zei, laat uw telefoon nummer achter na de piep. Ik heb mijn nummer ingesproken en opgehangen. Maar als ik met een andere telefoon mijn nummer bel, zegt ie dat het nummer momenteel niet beschikbaar is. Ik weet echt niet wat ik nou verder nog moet doen.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:29

Ik kan dit voor mijn samsung gebruiken:
https://findmymobile.samsung.com/login.do
Op je telefoon ben je als het goed is ingelogd met een google account. Zelfde account activeren op deze site en dan kan je de locatie van de telefoon zien + bellen met geluid aan (gaat automatisch op hoogste volume aan) en nog meer andere opties. Heb mijn telefoon verder niet hoeven activeren o.i.d.

Omdat je telefoon niet beschikbaar is voor bellen, zeg je, kan het misschien zijn dat ie uit gevallen is?
Kan je ook allemaal via die site zien.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:37

En is het nummer van het bandje het normale klantenservice nummer wat binnen kantoor uren bereikbaar is? Of heb je speciaal het nummer opgezocht op de website waar ook echt bijstond dat het oa. Voor spoed/noodgevallen is?

Is het dat eerst wordt je namelijk teruggebeld morgen waarschijnlijk om dan pas je nummer te kunnen laten blokkeren?
En heb je je telefoonnummer van thuis achtergelaten? Of die van het simkaartje in de mobiel die kwijt is?

No_Fears

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 19:54

karlli schreef:
En is het nummer van het bandje het normale klantenservice nummer wat binnen kantoor uren bereikbaar is? Of heb je speciaal het nummer opgezocht op de website waar ook echt bijstond dat het oa. Voor spoed/noodgevallen is?

Is het dat eerst wordt je namelijk teruggebeld morgen waarschijnlijk om dan pas je nummer te kunnen laten blokkeren?
En heb je je telefoonnummer van thuis achtergelaten? Of die van het simkaartje in de mobiel die kwijt is?

Dit is het speciale nummer voor verlies of diefstal van telefoons. Ik heb mijn nummer van de verloren telefoon achtergelaten.

No_Fears

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 19:57

_Ekenna schreef:
Ik kan dit voor mijn samsung gebruiken:
https://findmymobile.samsung.com/login.do
Op je telefoon ben je als het goed is ingelogd met een google account. Zelfde account activeren op deze site en dan kan je de locatie van de telefoon zien + bellen met geluid aan (gaat automatisch op hoogste volume aan) en nog meer andere opties. Heb mijn telefoon verder niet hoeven activeren o.i.d.

Omdat je telefoon niet beschikbaar is voor bellen, zeg je, kan het misschien zijn dat ie uit gevallen is?
Kan je ook allemaal via die site zien.

Met mijn googleaccount kan ik op die site niet inloggen. Kans dat ie is uitgevallen is zeer groot, aangezien die al half leeg was toen ik hem verloor, en hij al bijna een dag weg is.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:03

Niet? Oh dan weet ik het ook niet. Ik heb er gewoon met mijn gmail ingelogd en kon direct bij m'n telefoon.

No_Fears

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 15:23

De sim kaart is vanochtend geblokkeerd. Ik krijg een nieuwe simkaart opgestuurd en ik kan een toestel van een vriendin lenen. Nog 5 maand, en dan loopt mijn abonnement af. Bedankt voor al het meedenken iedereen!! _/-\o_