Imagine

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: Imagine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 10:02

Ik heb een hele boel dromen, 2 daarvan gaan komend jaar uitkomen. (Wonen/werken in Londen en Nieuw Zeeland)

Hierna zou ik graag verder willen studeren in mijn geliefde Groningen, en een eigen kamertje daar. Ook droom ik ervan een paar jaar in een mooi appartementje te wonen in een wereldstad (Londen, New York, etc.) en daar dan ook te werken. Ik wil nog ontzettend veel van de wereld zien, dit staat voor mij echt op nummer 1. (Kinderen etc. hoef ik niet) en als ik dan "genoeg" gereisd heb zou ik graag een klein huisje met grond in Engeland/Ierland/Nieuw Zeeland/Amerika/whatever willen kopen. Met twee paardjes erbij en een hond.

Denk ik :D

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 12:44

Liefde.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:57

Een vakantie met paard in Frankrijk of Duitsland gewoon 2 weken lang alleen maar genieten

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:15

Emigreren naar Denemarken/Zweden oid. Stel het zou Zweden zijn dan met ''mijn'' Zweed, maar de kans dat dat ooit gaat gebeuren acht ik zeer klein.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:22

Ik wil heel graag backpacken in Australië met mijn vriendengroep of studeren in Amerika, maar zolang ik met mijn vader woon, zal ik wel niet ver buiten Nederland komen. :')

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 00:14

Mijn dromen zijn gelukkig allemaal goed uit te voeren. Ik werk hier dan ook hard voor :)

Mijn lijstje:
* New York bezoeken.
* Afstuderen.
* Roadtrip door Oost-Europa.
* ZZ-Licht rijden met mijn paard
(Ok ik moet haar nog starten, maar de training gaat super de laatste tijd. Ze is nog jong en kerngezond, dus over een X aantal jaren hoop ik met haar ZZL te rijden. Waarom dit niveau? Met mijn vorige paard ben ik gestopt in het Z2, en het lijkt mij heel mooi om met ieder nieuw paard een stapje hoger te komen dan waar ik met het vorige paard gestopt ben).
* Een goede baan zoeken waar ik iedere ochtend met plezier naartoe ga en een leuke boterham verdien.
* Een tijdje in het buitenland wonen.

Op punt 4 na is de rest redelijk snel realiseerbaar: Dit studiejaar studeer ik af. Ik ben bezig met mijn eindscriptie, welke nu voor meer dan de helft af is. Roadtrip Oost-Europa staat voor de zomer van 2016 op de planning. Indien het budget het toelaat NY ook in januari / februari, anders even door sparen en in 2017 gaan. Aankomende zomer ga ik in Griekenland werken, daarmee kan ik het laatste punt ook afvinken. En die goede baan komt ooit vanzelf wel zodra ik ben afgestudeerd :)

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 00:32

Mijn dromen zijn:
* een veilige eigen plek hebben.
* gelukkig kunnen zijn met mezelf en mijn keuzes in het leven.
* samenzijn met de personen waar ik het meest van hou.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 00:32

Wat ik graag zou willen;

Haalbare doelen eerst :o
-Mijn diploma halen en ALO afronden.
-Werken op een ranch in Australië.
-Op mezelf wonen.
-De baan krijgen waar ik al jaren voor werk en daarvan mezelf en paardlief onderhouden.
-Volledig zelfstandig zijn.
-Wereldreis.
-Starten met wedstrijden.
-Rust.

Iets minder haalbare doelen
-Het kanaal oversteken en in de UK gaan wonen.
-Klein huis met een flink stuk grond.
-Reizen naar drukke steden om daar dakloze mensen te helpen met mijn eigen salaris.

Maar vooral wil ik iets kunnen betekenen voor iemand. Dat een persoon tegen je kan zeggen vanuit de grond van zijn/ haar hart dat je ze echt enorm hebt geholpen.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 02:22

Heel burgerlijk, maar het liefste wil ik dat zowel mijn vriend en ik een goede baan vinden naar onze zin. Een droombruiloft waar iedereen bij is waar ik om geef en tot slot nog 1 of meerdere kinderen (:

beauty1love

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 04:17

Op dit moment zit ik middenin een van mijn dromen, namelijk een jaar op uitwisseling naar Amerika! Dit was altijd een van mijn grootste dromen en die is nu werkelijkheid.
Verder zou ik heel graag lekker reizen en veel van de wereld zien en ook wil ik graag een goed betalende baan die mij bevalt en waarbij ik eventueel ook nog de vrijheid heb om wat van het buitenland te zien of misschien wel werken in een wereldstad.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 04:36

Mijn grote droom is om ooit 'arts' achter mijn naam op een badge te mogen dragen :)

Maar voor nu, en misschien wat realistischer... een leven zonder de voortdurende strijd met mezelf.

En ik wens dat mijn familie en vrienden gelukkig zijn. Eigenlijk zou ik iedereen op de wereld geluk willen kunnen geven. Kon dat maar.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 08:07

Grappig om te zien hoe dromen kunnen veranderen. 13 jaar geleden was er op Bokt ook zo'n topic en toen noemde ik heel andere dingen. Die zijn nu helemaal niet meer belangrijk voor mij.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 08:21

In rengalop door het bos.Maar na 8 jaar les mag ik niet mee met buitenritten met galop.In de bak is het al moeilijk.Duidelijk geen talent.