Challenge: 21 Days NO Junkfood Challenge! Wie doet er mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 22:41

Zo mijn eerste dag is gefaald :')
Mijn ouders kwamen op bezoek en ik had expres al gevraagd of ze zelf het drinken mee willen nemen, aangezien ik hier anders met flessen cola zit waar ik toch niks mee doe. Ik had een pak koekjes gekocht waarvan ik hoopte dar ze in een keer op zouden gaan, maar helaas! Dat heb ik nu dus over... Ik had zelf een havermout, banaan, appel, dadelcake gebakken (nomnomnomnom, en zonder toegevoegde suiker!) dus dat kon ik eten, en had nog een beetje brie gepakt, zonder crackers erbij. Toen zijn we gaan avondeten bij een friettent, meh!! Zooo fout! Heb een broodje hamburger van de grill gepaktw met sla, tomaat, ui, komkommer, ananas... Maar toch, geen geslaagde dag. Achja, morgen weer een kans

Sincere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 00:45

Dag 1 is geslaagd! Ondanks 't feit dat ik vandaag 10 uur gespendeerd had aan huiswerk (uitsteller in hart en nieren), en ik daardoor onwijs zin had in Mac of iets bestellen toch braaf staan koken.

Amyyy

Re: Challenge: 21 Days NO Junkfood Challenge! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 00:58

Ik ben er van overtuigd dat het vanaf morgen gaat lukken. Als ik gewoon geen koekjes etc in huis haal, kan ik het ook niet eten! Vandaag was echt een uitzondering met een hele slechte timing

Enphalu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 01:05

Ik ga het ook proberen!

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 01:12

Damn, wat wil ik ook graag mee doen...
Ik ben bang dat het mij niet gaat lukken, ik ben verliefd op chocola en mijn ouders zijn enorme snoeperds..
Even een nachtje over slapen, maar ik ga het waarschijnlijk proberen!

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 01:15

Mijn ouders (vooral mijn moedee) zijn ook echt enorme snoeperds, en ik merk dat ik het een beetje mee genomen heb sinds ik op kamers zit. Laat dit nou het perfecte moment zijn om er vanaf te komen!!

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 01:18

Ja, ik woon nog thuis -O-
Vooral mijn vader is echt een feeder; "Wil je niet nog een paaseitje?" "Je mag ook twee croissantjes hoor" "Hier, neem nog een koek".
Onderhand word ik er echt helemaal gek van, vandaar dat ik ook hieraan wil mee doen O:)

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 01:26

Ja daarom kon ik er vandaag ook zo moeilijk onderuit komen. Wil je echt geen toastje? Hier, pak ook een koekje! Hoezo, ik drink geen cola? Hier alsjeblieft! Wil je dit broodje met pasta voor morgen hebben? Nee dankje! En alsnog ligt het hier nu.. Uuuh , thanks mam, daar gaat mn challenge. En als ik zeg dat ik 21 dagen geen fastfood eet, maar ook zo min mogelijk toegevoegde suikers, snappen het echt helemaal niet...

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 01:35

Ik doe mee :D
Wel vanaf waarschijnlijk woensdag. Ik lees het nu pas en heb nog een half-opgegeten zak chips en huge paasei liggen :+ zodra die op is, ga ik ook eens kijken of het me lukt.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 07:55

Ik doe ook mee! Chocola zal lastig worden vrees ik... Ik ben zo verslaafd aan chocola :') m'n hagelslag verslavings periode is wel weer voorbij gelukkig. Als ik brood of iets at, moest er gewoon iets tussen zitten met hagelslag :')

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 11:33

Ik heb manlief zover gekregen dat hij ook mee doet! Gisteren hebben we ons nog even lekker laten gaan ;) en vanmorgen alweer gefaald :( er was gister 1 stukje pure chocolade achtergebleven en die konden we niet weg gooien dat vonden we zonde. Dus die hebben we gedeeld #)
Nu is alles op dus we gaan door

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 11:43

Ik ben gisteren begonnen, maar inclusief pindakaas want die is suikervrij en vind ik zelf geen junk.
De laatste tijd at ik super veel suiker, voornamelijk ijs en chocola. Hoewel het allemaal biologisch is blijft het natuurlijk meuk :+
Verder ben ik niet te dik en kom ik ook niet aan omdat ik een kindje aan de borst heb, maar werd gewoon gek van de eetbuien, zonder suiker heb ik die veel minder!

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:32

Ik ga vandaag beginnen. Maar zonder de pindakaas inderdaad, die van mij is ook suikervrij en de light variant.
Verder zal ik heel wat tussendoortjes moeten inslaan want hier in huis zijn echt alleen maar slechte dingen te vinden :\

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 14:01

Ik heb de regels nu al verbroken _O-

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 14:12

Ik ga ook een poging doen om mee te doen!
Vanaf vandaag niet meer snoepen en dergelijke en vooral (heel) veel water drinken.
Ook ga ik weer elke ochtend de dag starten met een groot glas lauw warm water met een flinke scheut appelciderazijn en keltisch zeezout erin

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 17:11

Ahum, zie dit topic en bedenk me hoe ik vanmiddag een aantal dropjes naar binnen heb staan werken... Damn, morgen opnieuw proberen :o

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 18:22

De calve regular pindakaas is zonder toegevoegde suiker, die heb ik gehaald. Ik drink ook veel water! Vandaag gaat echt makkelijk, ik ben nu aan het avondeten, straks sporten en dan als ik terug kom en heb nog honger kan ik nog een stuk fruit pakken!
Ik eet veel volkoren en dat vult echt enorm! Blije ikke!

Eten weggooien kan ik ook niet tegen, maar dat ene koekje van gister zal toch echt moeten wachten totdat de 21 dagen voorbij zijn!

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 18:30

Vandaag een beetje gefaald haha. Reepje chocola op Net twee glaasjes cola op, pannekoeken gegeten en nog AA voor vanavond na paardrijden. :') en dan achteraf bedenken dat het niet nodig was dat te eten.

Edit: wij hebben thuis sinds van de zomer een waterkoeler dus drink al ruim 3 liter per dag :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 22:55

Ik heb weer een junkvrije dag achter de rug :)

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 23:04

Ik ook! Al krijg ik op dit soort tijden altijd heel veel trek in suiker. Laat, deadlines die af moeten, geen zin meer hebben maakt SNOEPJES!! Maar nee! Ik kan het weerstaan

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 09:19

Ik heb gister een paar paaseitjes naar binnen gewerkt... Oeps haha vandaag maar even opnieuw proberen.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:56

Ik heb gisteren en vandaag goed overleefd!
Vanochtend kwam mijn vader heel triomfantelijk met een put nutella aanzetten want de oude was op. Trots op mezelf dat ik niet in de verleiding ben gekomen. Net wilden mijn ouders naar de snackbar gaan omdat ik laat thuis was. Keurig heb ik 'nee' gezegd en ik ben kliekjes op gaan warmen :o

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-15 21:01

Goedzo kitlover!!! Ik heb vandaag ook overleefd. Gister stiekem toch nog een koekje gepakt 8)7 Maar nu heb ik echt geen zoetigheid meer in huis!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 22:15

Hier ook! Dag drie voltooid en had veel minder honger en trek dan normaal, zo fijn :)

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-15 22:39

Ik heb ook veel minder honger en trek dan normaal. Ik weet niet of het door de stress is of door de zoetigheid, maar iets werkt er!