Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Of ben jij misschien hoofdbewoner? Wat ik weet van studentenhuizen is dat ook 1 iemand de aanslag krijgt, dat is de hoofdbewoner dan..
(maar ik zit niet te wachten op koop vuilniszakken zoals in Gelderland want volgens mij is dat ook niet te betalen) shirleyp schreef:Ook wij balen ieder jaar van het bedrag, maar tja... Hoort er wel gewoon bij. Ik verbaas me over het kwijtschelden, wist niet dat het zoveel gebeurde. Voel mezelf aan braaf werkende en betalende burger dan toch altijd een beetje beetgenomen, betaal blijkbaar weer flink mee voor de lage inkomens. Ben echt voor een sociaal beleid hoor en geloof dat iedereen hier een legitieme reden heeft om het kwijt te laten schelden, maar dat geldt vast niet voor iedereen. Ik word er een beetje moe van...
Maar nog maar 2 of 3 maanden school en dan hopelijk werken shirleyp schreef:Ben echt voor een sociaal beleid hoor en geloof dat iedereen hier een legitieme reden heeft om het kwijt te laten schelden, maar dat geldt vast niet voor iedereen. Ik word er een beetje moe van...
Laureentje schreef:Hetgeen waar ik slecht tegen kan zijn mensen die niet willen werken, maar wel lekker een uitkering ontvangen en daar moet ik veel belasting voor betalen. Natuurlijk zijn er nieuwe regels en de sollicitatieplicht, maar het zou wat uitgebreider mogen zijn voor de profiteurs.
xManon_ schreef:Ik vind het verschil van eenpersoonshuishouden naar meerpersoons ook vrij heftig, ik betaal net zoveel voor mij en mijn vriend als een gezin met zes kinderen?!
.
SpeechLess schreef:xManon_ schreef:Ik vind het verschil van eenpersoonshuishouden naar meerpersoons ook vrij heftig, ik betaal net zoveel voor mij en mijn vriend als een gezin met zes kinderen?!
Dit vond ik inderdaad ook krom geregeld. Wij betalen voor 3 eenheden, terwijl we met z'n tweeën zijn. Snap niet waarom ze 2 personen niet gewoon als 2 eenheden rekenen en dan desnoods vanaf 3 en meer voor 3 eenheden.
Weet iemand of dat in alle gemeentes zo geregeld is?