Omdat het ouderschap ook gewoon hilarisch is.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 22:21

Suzanne F. schreef:
:D

Ik heb geen ervaring met kinderen die zelf snoep gaan pakken uit kastjes. Dat zie je in Jo Frost ook vaak terug; kinderen die zelf een stoel zetten bij het aanrecht en snoep gaan pakken.
Dat heeft die van mij echt nooit gedaan. Het snoep ligt zelfs in een laag kastje waar ze zo bij zou kunnen maar ze pakt het nooit zelf. Ze is met andere dingen weer ondeugend zullen we maar zeggen. :')

I wish... die van mij klimt op het aanrecht om uit het kastje te snaaien. Het liefst 's avond laat :')

Heb ze tijdje terug wel enorm laten schrikken door de keuken in te sluipen en opeens achter haar te staan. Werd overigens niet gewaardeerd.

Gelukkig kan ze de hele dag wel eten, dus warm eten gaat er standaard prima in.

TS, briljante actie, die ga ik echt een keer uitvoeren!

Sannert

Re: Omdat het ouderschap ook gewoon hilarisch is.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:01

Hihi herkenbaar. :')
hier ligt alles in de opbergkast.
Maar af en toe ligt er wat op de koelkast. zo ook van de week. Van die kinder chocolade.
Ik lag nog in bed s morgens en vriend was werken. Komt dochterlief bij me op bed en gaan we naar onder. Liggen er 5 papiertjes van de chocolade. Was ze al stiekem onder geweest en met een krukje had ze de chocolade gepakt. Daarna ook weer netjes het krukje op zn plaats terug gezet. :')
Volgende dag naar de gastouder waar de paashaas was geweest. Zat ook zo'n reep kinder chocolade in, maar die kreeg ik. Volgens mij had ze zich misselijk eraan gegeten de dag ervoor. :') dus paar snoepjes mogen opeten en de rest had ik in haar trommeltje gedaan en de tas op de gang gezet. vriend brengt haar s avonds naar bed. Even later zegt ie volgens mij hoor ik wat op dr trap. Dus ik ga kijken had ze haar tas stiekem gepakt. :)) ze was bijna boven. :')

jolmer20

Re: Omdat het ouderschap ook gewoon hilarisch is.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:07

Oh echt geweldig!
Dat koppie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 16:09

Mijn zoontje van net 4 zat van de week in zijn onderbroek op de bank, ik zeggen (na 4 x):en NU je broek aan!!

Zegt ie:

Aye Aye Kapitein :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 20:44

_O-

[***] schreef:
Mijn zoontje van net 4 zat van de week in zijn onderbroek op de bank, ik zeggen (na 4 x):en NU je broek aan!!

Zegt ie:

Aye Aye Kapitein :')

Whaha ik zou dood gaan van het lachen. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 23:34

Jesse zijn koppie spreekt boekdelen :') , prachtig haha mooi grapje :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 09:24

Suzanne F. schreef:
:D

Ik heb geen ervaring met kinderen die zelf snoep gaan pakken uit kastjes. Dat zie je in Jo Frost ook vaak terug; kinderen die zelf een stoel zetten bij het aanrecht en snoep gaan pakken.
Dat heeft die van mij echt nooit gedaan. Het snoep ligt zelfs in een laag kastje waar ze zo bij zou kunnen maar ze pakt het nooit zelf. Ze is met andere dingen weer ondeugend zullen we maar zeggen. :')

Haha, wij jatten vroeger ook altijd snoep met m'n zusjes, maar een zusje deed dat ook nooit uit zichzelf en die gaf niks om snoep. Die zei altijd: nou, ik ga het tegen mama zeggen hoor!! :Y)
Vervolgens onderhandelden we met haar dat zij dan extr snoep mocht, en liep dat uit op een discussie en hadden m'n ouders vanzelf in de gaten dat we snoep wilden jatten. ^)

jackiejtjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 11:01

Hahah geweldig dat is een goeie!!!

Mijn zoontje was net 4.
Toen we hem ineens midden in de nacht hoorde huilen.
Wij snel die kamer in gehold.
zei die mama ik moet spugen ik ben ziek.
Tilt me vriend hem uit bed.
Ik dacht wat legt daar nou en haal de dekens opzij.
Nou die had dus een privé feestje gehouden.
Allemaal snoep papiertjes een lege zak chips!!
Die had ze eigen helemaal misselijk gegeten!
Sindsdien legt al me chips ver bovenop de kast waar ze niet meer bij kunnen.