Ik zie mijn vriendinnen meestal eens in de 2 of 3 maanden. Soms weleens vaker in korte tijd. Soms ook wel 4 weken geen contact .
Ik weet het niet met die dates, laatste dagen nemen zij weer telkens initiatief kwa berichten sturen. Ze zeggen dat het gewoon komt omdat ik ver weg woon. Ik woon nou eenmaal in een uithoek van NL. Ene woont 3 uren reizen hier vandaan en andere 4 uren. En dan moet ik ook nog terug... Ik ga over een paar maanden verhuizen naar midden van Nederland, dus hoop dat ik dan regelmatig weer kan afspreken. Trouwens ook nog contact met een ander meisje die ook wel 300 km bij mij vandaan woont, al 5 maanden contact inmiddels en nog niet afgesproken, zei zegt ook dat het aan de afstand ligt. Dit zeggen de meeste mensen dat ze het jammer vinden dat ik zo ver weg woon.
Denk dat ze wel interesse hebben, ik moet ook telkens weer vroeg terug en om nou meteen al te blijven slapen bij iemand die ik nog maar twee keer heb ontmoet...
Nu zul je misschien wel denken waarom ik mensen opzoek die hier zo ver vandaan wonen
Ik kom hier gewoon geen leuke mensen tegen.