amkeVH schreef:ik vind het wel goed gedaan, als in, dat er echt veel werk in zit, en het is wel goed uitgevoerd.
maar ik vind het geen leuke grap, je kunt hiermee mensen echt traumas voor het leven bezorgen.. ookal weet je dat zombies niet echt zijn, als ze toch ineens recht voor je neus staan..
En niet alleen bezorgen, maar ook triggeren..
Die triggers kunnen zich uiten in de meest rare vormen
Ik weet van mezelf dat zombies triggers zijn (door spookhuis in moviepark; andere spookhuizen geen probleem,schrik gewoon niet
Maar hierbij was voorstukje op dat politiestunthowpodium en een van vrienden die me iets later even aanraakte bij mij al genoeg om me aan het huilen/in halve paniek te krijgen, ben dus zo snel mogelijk uit de rij gegaan, want dat was in het spookhuis zelf gewoon echt fout gegaan) terwijl het hele trauma natuurlijk niks met zombies te maken heeft. (ik ga ook bewust niet eens kijken, omdat ik van alleen de plaatjes al weer wat nerveus wordt)
Bij mij komt het trauma van gillen horen, zien vallen en zien liggen van iemand die in brand stond(gelukkig niet bewust in brand zien staan) maar kan dan wel weer zonder problemen vlak naast een vuurtje staan

Nee, deze grap gaat mij echt vééél te ver....
Laatst bijgewerkt door Rintah op 01-04-15 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt