Interpals, meet people everywhere!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 22:00

Dit klinkt best grappig! Ook even een account aangemaakt, ik wil graag een aantal talen leren en het lijkt me leuk om in contact te komen met native speakers :)

Maar al die berichtjes van Marokkanen inderdaad... zitten die soms massaal op die website? :')
"can you talking with a younger men from morocco because the age is just a number" deze vond ik dan nog wel schattig, volgens mij is 't een ventje van een jaar of 16. _O-

Edit: haha sommige zijn echt erg zeg, ik denk ook dat ik bepaalde landen maar gewoon ga blokkeren :+

Niobe

Re: Interpals, meet people everywhere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 22:19

Jeetje, bizar die spam die je binnen krijgt als je net aangemeld bent :D
Ik heb ook een paar landen geblokkeerd.. Wel jammer eigenlijk dat van daaruit (voor zover dat echt is natuurlijk) zoveel onserieuze engigheid komt. Krijg een beetje het gevoel dat het allemaal robots zijn ofzo :=

Ik heb nu wel contact met een Duitse jongen met Chinese achtergrond. Die stuurde een heel verhaal met een origineel tintje. Dat kan ik wel waarderen! :P

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 23:16

Dit klinkt leuk! Ik heb ExperienceProject een tijdje actief gedaan, een site die wel een beetje overeenkomt met InterPals. Daar heb ik toen een Engels meisje ontmoet waar ik dagelijks mee whatsapp en die ik in mei ga ontmoeten :D.
Ik ga InterPals ook maar eens aanmaken, lijkt me leuk om meer van dit soort contacten te vinden :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 03:49

Ja 9 jaar nu :D ik chat er nooit meer maar ik heb er een hechte internationale vriendengroep aan overgehouden en sommigen ook ontmoet.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 12:45

Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden, werd vanochtend wakker en had tientallen berichtjes. 1 meisje met wie ik nu een leuk gesprek heb over talen maar 99% van de rest is gewoon vage kerels := Volgens mij is het een beetje een kwestie van goed zoeken :+

soloroJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 13:50

Hoe komen jullie aan zoveel berichten? :o ik hb er gewoon 0 haha

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 16:04

Foto's plaatsen. :')