Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shettepret schreef:Ik vind schrijven heerlijk!! Heb dan ook al een paar dagboeken vol.
Ik ben 27.
Ben ermee begonnen toen ik erg in de knoop zat met mijzelf. Schrijf echt op wat me dwars zit of als er leuke dingen zijn gebeurd. Ik teken er ook wel eens in of schrijf mooie teksten op.
Heb er nu ook een day zero project in staan en doe er bijv 50 questions that will free your mind in.
Ook leuke dingen die in de Flow of Flow Weekly staan schrijf ik daarin
Trainingen met mijn pony schrijf ik er ook in.
Tis echt een uitlaat klep. Soms schrijf ik 3 keer op1 dag, soms weken niet.
Soms 9 pagina's in 1 keer, soms 9 woorden.
Heb hem altijd in mijn tas zitten.
Zou nu ook graag een 10 year Journal van Paperblanks willen hebben.
Frummels schreef:Darah: Wat jammer dat je je reis niet hebt kunnen maken..
__Sannne schreef:OMG dat 10 year Journal... Wat een geweldig ding!
Frummels schreef:Lins_Vetra: Dat is ook handig inderdaadVind je het dan nu niet vervelend dat je niet alles bij elkaar hebt zeg maar? Soms in je agenda, soms notities, soms telefoon?
) in notities (op telefoon) uitgebreidere dingen waar ik soms in moet kijken, maar waar niet direct een actiepunt aan vast zit; in m'n agenda (op telefoon) niet alleen afspraken maar ook korte to-do acties die dus ook een melding geeft als ik het daadwerkelijk moet doen, en notitieblok (daadwerkelijk een schriftje) voor bijvoorbeeld boodschappen die ik de volgende keer niet mag vergeten; of m'n maandelijks financieel overzichtje (ik houd bij welke automatische incasso's zijn afgeschreven) en daarbij een reminder voor latere grote betalingen. Vrij onhandig als ik het zo terug lees, maar voor mij werkt het super en dan is denk ik ook waar je zelf achter moet komen; wat werkt voor jou het beste en waar krijg jij een 'opgeruimd' hoofd van
Shettepret schreef:__Sannne schreef:OMG dat 10 year Journal... Wat een geweldig ding!
Hij is gaaf he?
Ze hebben zelfs 100 year journals die binnekort uitkomen. Ook erg gaaf. Vooral om in te beginnen en af telaten maken door je kids. Hoe gaaf is het dan als je nageslacht een dagboek heeft van 100 jaar terug van hun over-over-over groot ouders!!
Zou het geweldig vinden omzoiets te hebben van mijn voorouders.
Maar ja, je zal er maar in beginnen en je kids vinden het niks om af te maken.....