Naturel pannenkoek met als beleg een 'prutje' van kidneybonen, mais, paprika, ui, knoflook, gebakken spekjes en kipfilet, met een flinke scheut chilisaus, is hier een enorme hit.
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-15 23:05
hamsterfan schreef:
Komen lekkere dingen hier voorbij
Heb een keertje brie met honing en pijnboompitjes gehad
Ik vind nog steeds een pannekoek met gewoon roomijs en slagroom echt goddelijk!! Wellicht nog wat chocoladesaus eroverheen
Steefz
Geplaatst: 26-03-15 23:09
Champignon en prei met hamblokjes in een aparte pan bakken, scheut ketjap manis erdoor en even laten inkoken. Dan wat van dit mengsel op je gebakken pannenkoek uitsmeren, oprollen en naar binnen werken.
lor1_1984
Geplaatst: 27-03-15 00:34
mijn favoriet is plakjes kaas in beslag dopen en in de pan leggen, schep beslag erover en na het bakken een kwak (opgewarmde) kippenragout erop.
saskiakefie
Geplaatst: 27-03-15 00:35
Je vergist je, het is morgen pannenkoekendag.
(Pindakaas is lekker, en verder kaas, karamelstroop, ijs en warme kersen.. En als je iets wilt om erin te bakken: Brie met prei vind ik erg lekker. )
Populaire pannekoeken bij ons zijn Spek, ei en champignons Ham, brie en bieslook Zalm, roomkaas en bieslook Shoarma, ijsbergsla en knoflooksaus
En zoet: Appelcompote, rozijnen en banketbakkersroom Spek, dadels, geitenkaas en honing Warme kersen, chocolafeschaafsel, roomijs en poedersuiker Verder natuurlijk met fruit en dergelijke