Beste overvaller

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 18:51

Sassii

Re: Beste overvaller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 18:55

Ja dat is hem, Ladybird!

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 18:56

Bah wat naar! Sterkte!

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 19:46

Heel veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 19:51

Wat een laffe klootzak voor een beetje geld , sterkte TS :(:)

Enne jullie hebben een supermarkt poes?

Carrera97

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 19:57

Bah wat heftig! Heel veel sterkte :(:)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 20:15

Pffff heftig zeg! Jakkes! Nooit meegemaakt en hoop het ook nooit mee te maken. Hij is gelukkig gepakt. Sterkte!

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 20:31

Och jeetje zulke dingen zouden niet nodig moeten zijn.
Sterkte ts!

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 21:11

sterkte, praat er vooral over en uit je gevoelens.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 13:16

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes!
Ja, we hebben inderdaad een supermarkt poes, haha.
Gisteravond ben ik met mijn collega's naar slachtofferhulp geweest. Heel fijn gesprek gehad! Tof dat er zoiets bestaat.
Ik heb net een kwartiertje achter de kassa gezeten om weer een beetje vertrouwen in mezelf en in de klanten te krijgen en zodat ik morgen en zaterdag weer wat ontspannender achter de kassa kan zitten.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 13:23

Sterkte TS!
Er bestaan gewoon ontzettend nare mensen...

Maar wat ontzettend knap van het personeel :oo Ik zou het zelf denk ik niet gedurfd hebben. Volgens mij sta ik of compleet flabbergasted te staren of probeer ik het op te nemen met m'n telefoon :=

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 13:31

Jeetje TS wat moet jij geschrokken zijn! Ging het kwartiertje achter de kassa wel goed? Knap van je dat je zo gauw alweer aan het werk gaat/ bent. Denk wel om jezelf hè?
Ik wil een dikke pluim geven aan jouw collega's en de andere mensen die de overvaller hebben kunnen overmeesteren, je moet het toch maar durven in een dergelijke situatie.

Nogmaals heel veel sterkte TS

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 13:38

Sterkte TS :(:)
Lijkt me vreselijk eng om mee te maken.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:34

Jeetje, sterkte Ts.
Erg knap dat je al zo snel weer achter de kassa ging.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 17:46

Dankjulliewell!

Ja, ik was wel erg gespannen achter de kassa vandaag. Gelukkig ben ik erg op mijn gemak gesteld door iedereen. En ik kan niet wachten om morgen weer achter de kassa te mogen!

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:57

sterkte :(:)

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 13:09

Hoi allemaal!

Even een update:

Ik ben heerlijk twee weekjes naar Spanje geweest. Andere omgeving, andere mensen. Twee weekjes had ik geen kopzorgen!

Inmiddels heb ik ook een stapel papieren binnen gekregen van het Openbaar Ministerie. Daar staat onder andere in dat de overvaller nu 90 dagen in voorarrest zit. Toch wel een heerlijk gevoel dat hij nu lekker in zijn celletje zit en ik weekend aan het vieren ben ;-)

Ik merk wel dat de overval impact op mij heeft gehad. Ik denk nog veel aan de overval terug. Ik hoopte dat het na Spanje wat minder werd, maar dat is helaas niet het geval. Ook met klanten ben ik nu veel voorzichtiger en ik merk dat ik vooroordelen heb over klanten. En dat maakt me wel bang terwijl ik achter de kassa zit.

Van die papieren van het OM snap ik trouwens verder niet veel. Van het weekend maar even goed voor gaan zitten! Het belangrijkste uit de brief was voor mij wel duidelijk. Dat is dat de overvaller vast zit :)

Anyday

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:04

Ik ben zelf 3 jaar geleden overvallen op mijn werk door een man met een vuurwapen....geen pretje.
Als je last blijft houden van beelden/gedachtes/gevoelens van de overval kan ik je EMDR therapie aanraden. Ik had zelf PTSS door de overval en deze therapie was voor mij een wondermiddel en daarnaast heel veel tijd met de paarden doorgebracht. Ik denk er nog steeds wel eens aan. En schrik ook eerder dan voorheen, ook als ik personen zie die mij aan de dader doen denken. Ben wel gestopt met het werken daar en kom er nog steeds liever niet. Wel weer een andere baan, gaat verder ook goed. Maar ben wel meer op mijn hoede.

Wil je sterkte wensen en schroom niet om hulp te vragen. Slachtofferhulp kan je hier heel goed mee helpen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 12:37

Heftig, lees dit nu.Ik ben enkele jaren geleden het slachtoffer geweest van een straatoverval. Eerste poging mislukte waarna hij mij bedreigde alsnog mijn tas af te geven. Ik was helaas van angst zo verstijfd dat ik niet kon reageren (en dus ook mijn tas niet gaf) waarna hij wegrende. Toen het gebeurde was ik met mijn vader aan de telefoon, die dus alles vanaf de andere kant van de lijn aanhoorde. Helaas is hij nooit gepakt, mede doordat ik in angst er niet bij na heb gedacht 112 te bellen maar pas de volgende ochtend aangifte ben gaan doen.

Het is iets dat je heel lang bij blijft. Mijn man die maanden later mijn pols vastpakte buiten op straat zorgde al voor een huilbui en paniekaanval. Probeer er over te praten en de draad op te blijven pakken, maar accepteer ook van jezelf dat dit tijd kost om te verwerken. Succes :)