Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Een uur geleden reageerde ik op een advertentie op Marktplaats en nu liggen ze hier in de woonkamer. Ik ga morgen dus meteen maar beginnen met de boekenkasten uitruimen en misschien wat andere kleine spullen in dozen doen.
, goh weet niet waar te beginnen. Enige wat mee gaat zijn dingen als Fornuis-Koelkast-Vriezer-Stelling uit de berging , erg sterk ding- Wasmachine (die al tijden vervangen moet worden maar gaat eerst mee)-Bed (voor logeerkamer , ik moet nog een nieuw bed hebben) - Salontafel en vloerkleed , Vakjeskast, Fauteuil , Tv , Poef en de kapstok
En natuurlijk de konijnen met hun uitzet enn de poezen met uitzet
).
!
. Pff ja die kleine dingen tikken aan , daarom ook een schilder kost wat maar kan dan weer even mee. Gek eigenlijk heb nog nooit zoveel geld gehad , heb een bewindvoerder sinds kort dus ik zal ook moeten praten als brugman .
, ik bak er niks van
Plien91 schreef:Emigreren, wauw wat een stap zeg. Vanwaar Canada?
RiannaB schreef:Rebecca, ik zou inderdaad ook 'besparen' op het schilderen. Gewoon zelf potten kopen (die zijn al duur genoeg) en aan de slag. Misschien nog hulptroepen oproepen om te helpen? Dan houd je weer meer geld over voor andere dingen.