Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vosjevos schreef:@Jannepaull, waarom twijfel je aan de goede bedoelingen van TS? Als ze om aandacht verlegen zat dan had ze dit verhaal nu al wel met groot drama in de omgeving kunnen rondvertellen. Daar heeft ze bokt niet voor nodig.
Citaat:Of hij bewust gekozen heeft CP weer te laten meedraaien in de samenleving door met hem te werken als instructeur. En of hij niet bang is voor herhaling. Dit is maar één persoon die het ook echt aangaat. Dan kan ze voor de rest van haar omgeving dit verhaal stilhouden als ze dat voor de positie van de man wenselijker vind.
inowa schreef:Heeft hij iets bij jou gedaan?
Zoniet let dan gewoon goed op en doe er verder niks mee.
Ik huur een stuk land van een man en hier gaan geruchten dat hij een wietplantage had en weet ik wat allemaal.
Ik kan het echter goed met hem vinden en hij doet veel voor me als ik hulp nodig heb met iets.
En ik mag er heel goedkoop staan.
Ik doe dan dus ook niks met de geruchten,ik zelf heb geen problemen met hem.
Jannepauli schreef:vosjevos schreef:@Jannepaull, waarom twijfel je aan de goede bedoelingen van TS? Als ze om aandacht verlegen zat dan had ze dit verhaal nu al wel met groot drama in de omgeving kunnen rondvertellen. Daar heeft ze bokt niet voor nodig.
Je leest dat op een manier die ik NIET bedoelde. Ik geef ook geen oordeel over de goede bedoelingen van de anonieme schrijfster. Ik geef een opsomming van een aantal feiten die tot haar 'ongemakkelijke' gevoel leiden. In dat spiegeltje mag ZIJ herkennen wat ze wil - maar ook een waarschuwing om je niet te laten meeslepen, er een eigen mening en oordeel op na te houden. Dat mag je wel verwachten van een 21-jarige.Citaat:Of hij bewust gekozen heeft CP weer te laten meedraaien in de samenleving door met hem te werken als instructeur. En of hij niet bang is voor herhaling. Dit is maar één persoon die het ook echt aangaat. Dan kan ze voor de rest van haar omgeving dit verhaal stilhouden als ze dat voor de positie van de man wenselijker vind.
Het feit dat jij opeens initialen vermeldt: goede bedoelingen?
Cinderella schreef:Sorry, maar ik deel de mening van de bokkers hier echt niet.
Iemand die kinderen heeft misbruikt, wil ik nooit van mijn leven iets mee te maken hebben. Nooit. Overigens ook niet met iemand die volwassenen heeft misbruikt. Bah.
Heeft de arme man levenslang? Prima, degene(n) die misbruikt is/zijn ook namelijk.
De "beste" man had ook hulp kunnen zoeken, voordat hij zijn plannetjes ten uitvoer bracht.