Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mrie schreef:Weet je wat in nou niet snap. Mijn moeder heeft haar koekenpannen sinds haar trouwen, dat is 58 jaar geleden. Waarom gaan koekenpannen nu zo zot kort mee.
Onlangs heb ik Demeijere pannen gekocht. Staal, dikke boden en natuurlijk duur. Maar die kocht ik dus ook in aanbieding. Daarvoor: tefal, blokkermerk antiaanbaklaag, pannen van de toko die je eerst in moet branden en nooit af mag wassen, jamie olliver pannen maar bij allemaal behalve die van de toko zijn ze na goed een á twee jaar op. Die van de toko deden het goed maar onhandig groot en zwaar.
Zucht...

hier hebben we net een gietijzeren koekenpan van de Ikea. Kan je alleen nog niet zeggen of hij lang mee gaat.
ik kook op inductie. onne schreef:Ik lees even mee, heb ook bk pannen , ook heb ik koeken pannen van fissler de rvs .
Kan er niet mee over weg, je moet ze dus eerst goed warm laten worden ?
Maar bv aardappels en een eitje bakken kan dat ook in een rvs koekenpan ?
) friesam schreef:Ik heb een keramische pan en dat is vooral kastvulling. Als je van koken houdt is dat niks in mijn ogen.
Mijn favo pannen, een IKEA pan met RVS buitenkant. En een BK pan (Makro) beter dan tefal.
onne schreef:Ik lees even mee, heb ook bk pannen , ook heb ik koeken pannen van fissler de rvs .
Kan er niet mee over weg, je moet ze dus eerst goed warm laten worden ?
Maar bv aardappels en een eitje bakken kan dat ook in een rvs koekenpan ?