Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lifaya schreef:[naam], dit topic slaat op een vriendin van mij die absoluut geen bokker is. Ik werd er wel even aan herinnerd door het bewuste topic deze ochtend maar staat er verder compleet los van
Jelleee schreef:Sneu ja?Ik vind internet relaties echt he-le-maal niets, ik vind het zelfs een beetje sneu (dat is niet gemeen bedoeld!). Ook al wordt het tegenwoordig steeds hipper, geef mij maar de leuke kroegverhalen of waar je je vriend dan ook tegen het lijf kunt lopen. Veel mensen verstoppen zich tegenwoordig veilig achter hun computertje en hebben dan de meest wilde verhalen, maar zodra ze elkaar dan in het echt ontmoeten is daar niets van over. Wat is er gebeurd met gewoon op iemand afstappen? Of iemand die leuk op jou afstapt?

Collie2008 schreef:Ik geloof heus wel dat je na een lang intens contact met iemand een 'klik' kunt voelen en dus verliefd wordt op die 'klik' en het beeld dat je van de ander hebt, maar zonder fysiek contact IRL lijkt me dat je nooit kan 'toetsen' of deze gevoelens echt kloppen met de werkelijkheid. In die zin is het dus in mijn ogen een 'fictieve' relatie als je elkaar nooit gezien hebt.
KoudbloedKim schreef:Jelleee schreef:Sneu ja?Ik vind internet relaties echt he-le-maal niets, ik vind het zelfs een beetje sneu (dat is niet gemeen bedoeld!). Ook al wordt het tegenwoordig steeds hipper, geef mij maar de leuke kroegverhalen of waar je je vriend dan ook tegen het lijf kunt lopen. Veel mensen verstoppen zich tegenwoordig veilig achter hun computertje en hebben dan de meest wilde verhalen, maar zodra ze elkaar dan in het echt ontmoeten is daar niets van over. Wat is er gebeurd met gewoon op iemand afstappen? Of iemand die leuk op jou afstapt?
Vind je het ook sneu dat er mensen zijn die hun huis om bepaalde redenen niet uitdurven?
Mensen die zo onzeker (gemaakt) zijn dat op iemand afstappen geen optie meer is?
Ik denk dat er namelijk ook hele mooie dingen via internet kunnen ontstaan, sterker nog, zo heb ik Maarten leren kennen!
Zolang je maar niet te lang wacht met afspreken in het echt.
KoudbloedKim schreef:Jelleee schreef:Sneu ja?Ik vind internet relaties echt he-le-maal niets, ik vind het zelfs een beetje sneu (dat is niet gemeen bedoeld!). Ook al wordt het tegenwoordig steeds hipper, geef mij maar de leuke kroegverhalen of waar je je vriend dan ook tegen het lijf kunt lopen. Veel mensen verstoppen zich tegenwoordig veilig achter hun computertje en hebben dan de meest wilde verhalen, maar zodra ze elkaar dan in het echt ontmoeten is daar niets van over. Wat is er gebeurd met gewoon op iemand afstappen? Of iemand die leuk op jou afstapt?
Vind je het ook sneu dat er mensen zijn die hun huis om bepaalde redenen niet uitdurven?
Mensen die zo onzeker (gemaakt) zijn dat op iemand afstappen geen optie meer is?
Ik denk dat er namelijk ook hele mooie dingen via internet kunnen ontstaan, sterker nog, zo heb ik Maarten leren kennen!

Collie2008 schreef:Ik geloof heus wel dat je na een lang intens contact met iemand een 'klik' kunt voelen en dus verliefd wordt op die 'klik' en het beeld dat je van de ander hebt, maar zonder fysiek contact IRL lijkt me dat je nooit kan 'toetsen' of deze gevoelens echt kloppen met de werkelijkheid. In die zin is het dus in mijn ogen een 'fictieve' relatie als je elkaar nooit gezien hebt.
Je kan verliefde gevoelens krijgen naar de persoon met wie je online spreekt, maar het is dan nog maar de vraag of die gevoelens er ook nog zijn als je elkaar ontmoet. Dat kan zeker, maar is lang niet altijd zo. 
Paisano schreef:Inderdaad, dat was bij ons ook zo.[naam] schreef:Sneu ja?
Ik denk dat er namelijk ook hele mooie dingen via internet kunnen ontstaan, sterker nog, zo heb ik [naam] leren kennen!
Of nog simpeler: je zoekt helemaal niks, het overkomt je gewoon

lieveli schreef:Ik heb trouwens wel echt een briljant verhaal. Nadat het uit was met mijn ex heb ik een jongen op OkCupid ontmoet. Maar hij moest helaas weer terug naar Georgië, maar komt hier wel studeren deze zomer. Mooie foto's, beetje hipster en al gauw skypten we elke nacht tot de zon opkwam. Video aan alles. Maar de kwaliteit van zijn webcam was niet fantastisch, ik zag zijn mond bijvoorbeeld niet echt heel goed. !!!!!
Uiteindelijk ben ik in de kroeg mijn huidige liefde tegen gekomen, liefde op het eerste gezicht, arme Georgiër want die had het al over samenwonen. Ik heb nadien nog 1 keer met hem geskyped, video aan, ik vond het heel ongemakkelijk maar goed. Dit keer had hij alle lichten aan in zijn woonkamer, hij lacht en OH HELL deze jongen miste gewoon een flink aantal tanden.
Echt een flink aantal.
Ik ben zo blij dat ik realistisch ben gebleven en niet al mijn geld op hem in heb gezet. Stel je voor dat hij nooit de lampen in zijn woonkamer had aangedaan, dan was ik er pas achter gekomen wanneer hij al hier was.