Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lieveli schreef:Je bent een beetje de realiteit uit het oog verloren door je roze wolk, maar echt, laat het los. 3 Weken is niks en hij is nog verliefd op een ander ook. Of geweest. Waar woont hij?
En nee, in real life was het ook gedaan. Terugkomen bij jou als het met dat andere meisje niet werkt? Bah nee.
), en heb toen nooit 100% voor die ander kunnen gaan.
anoniem_girl schreef:lieveli schreef:Je bent een beetje de realiteit uit het oog verloren door je roze wolk, maar echt, laat het los. 3 Weken is niks en hij is nog verliefd op een ander ook. Of geweest. Waar woont hij?
En nee, in real life was het ook gedaan. Terugkomen bij jou als het met dat andere meisje niet werkt? Bah nee.
Nee het punt is hij was verliefd op een ander en nu niet meer.
anoniem_girl schreef:Ik zou jullie het stukje laten lezen hoe ik erachter kwam dat het niks was tussen hem en dat meisje misschien dat jullie het dan begrijpen en hier praat ik gewoon als vriend tegen hem oordeel zelf :
Hij: Haha zo leuk om te zeggen soms "voule vou couché avec moi " en dan vooral in de les xD
Hij: En het liefst heel snel xD
Ik: Oui
Hij: Hahaha
Ik: Grapje XD
Hij: You sure ? :p
Ik: Jup
Ik: Geen bezette mannen XD
Hij: Hahah okay
Hij: Ik ben niet bezet xD
Ik: What?
Hij: Ik heb geen vriendin
Ik: Wel toch
Hij: Nope
Het werd hem niet
anoniem_girl schreef:Ik zou jullie het stukje laten lezen hoe ik erachter kwam dat het niks was tussen hem en dat meisje misschien dat jullie het dan begrijpen en hier praat ik gewoon als vriend tegen hem oordeel zelf :
Hij: Haha zo leuk om te zeggen soms "voule vou couché avec moi " en dan vooral in de les xD
Hij: En het liefst heel snel xD
Ik: Oui
Hij: Hahaha
Ik: Grapje XD
Hij: You sure ? :p
Ik: Jup
Ik: Geen bezette mannen XD
Hij: Hahah okay
Hij: Ik ben niet bezet xD
Ik: What?
Hij: Ik heb geen vriendin
Ik: Wel toch
Hij: Nope
Het werd hem niet
anoniem_girl schreef:Maar dan weet je toch waar je aan toe bent?Misschien vinden jullie het snel of online daten bullshit geen probleem, maar ik voel me nu een 2nd option voor in de eventuele toekomst daar gaat het mij om en dat is niet echt fijn.