gecompliceerde online relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anoniem_girl

Re: gecompliceerde online relatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 08:47

Oke stel nou dat ik hem wel in het echt had leren kennen een paar dates enzo en dan gebeurde zoiets, zouden jullie diegene dan nog een kans geven?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 08:49

Je bent een beetje de realiteit uit het oog verloren door je roze wolk, maar echt, laat het los. 3 Weken is niks en hij is nog verliefd op een ander ook. Of geweest. Waar woont hij?

En nee, in real life was het ook gedaan. Terugkomen bij jou als het met dat andere meisje niet werkt? Bah nee.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 08:50

Hebben jullie elkaar via een date site/app leren kennen?

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 08:51

anoniem_girl schreef:
Ja dat is het vervelende toen ik erachter kwam dat hij verliefd op dat meisje was was ik er klaar mee, maar nu ik dit weet en hoe hij daarbij doet weet ik gewoon niet meer wat ik nu verder moet.

Tip: je computer uitzetten en mensen gaan ontmoeten in de echte wereld.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 08:53

Je komt behoorlijk wanhopig en claimend over, ik kan me voorstellen dat dat hem behoorlijk afschrikt

anoniem_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 08:53

lieveli schreef:
Je bent een beetje de realiteit uit het oog verloren door je roze wolk, maar echt, laat het los. 3 Weken is niks en hij is nog verliefd op een ander ook. Of geweest. Waar woont hij?

En nee, in real life was het ook gedaan. Terugkomen bij jou als het met dat andere meisje niet werkt? Bah nee.

Nee het punt is hij was verliefd op een ander en nu niet meer.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 08:54

Als hij met zijn hoofd bij een ander zit, dan is het voor mij hoe dan ook over. Online en in real life.
Heb zelf ook in een relatie gezeten terwijl ik eigenlijk nog verliefd was op iemand anders (mijn huidige vriend :o ), en heb toen nooit 100% voor die ander kunnen gaan.
Echt meis, als hij nu al mensen ziet die leuker zijn dan jij, ziet hij het echt niet serieus zitten :n

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 08:55

anoniem_girl schreef:
lieveli schreef:

Nee het punt is hij was verliefd op een ander en nu niet meer.

Maar heeft hij gezegd dat hij verliefd is op jou? (En dat lijkt me godsonmogelijk na iemand drie weken alleen online te hebben gesproken, maar vooruit..)
Is het antwoord nee? Dan weet je toch genoeg? :)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 08:58

Kun je hem niet een keer in het echt ontmoeten, en vanuit daar verder kijken hoe en wat? Ik snap opzich wel dat je in drie weken online praten een jongen heel leuk gaan vinden. Online is het natuurlijk veel makkelijker om te praten dan in het echt. Plus, je ziet natuurlijk niet de slechte kanten van zo iemand.

anoniem_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 08:59

Ik zou jullie het stukje laten lezen hoe ik erachter kwam dat het niks was tussen hem en dat meisje misschien dat jullie het dan begrijpen en hier praat ik gewoon als vriend tegen hem oordeel zelf :

Hij: Haha zo leuk om te zeggen soms "voule vou couché avec moi " en dan vooral in de les xD
Hij: En het liefst heel snel xD
Ik: Oui
Hij: Hahaha
Ik: Grapje XD
Hij: You sure ? :p
Ik: Jup
Ik: Geen bezette mannen XD
Hij: Hahah okay
Hij: Ik ben niet bezet xD
Ik: What?
Hij: Ik heb geen vriendin
Ik: Wel toch
Hij: Nope
Het werd hem niet

Debski

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:02

Mijn advies, lekker online blijven kletsen, niet teveel verwachten, niet teveel claimen. Volgens mij heeft hij ruimte nodig. En dan zien waar het schip strand.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:05

Nou en? Het praat nu eenmaal makkelijk bij een scherm. Heeft niets met echt te maken.
Heb zelf ook iemand achter me aan die mij vooral via internet kent. Maar in het echt praten we amper.
Ik kap dat af al hebben we nog zulke leuke gesprekken. Het loopt altijd af op toch wel wat pikante woorden van hem en dat wil ik niet.
Dus of je spreekt met hem af en gaat samen wat leuks doen of je houd het gewoon bij wat gesprekjes maar bedenkt dat dit nooit iets wordt zo.

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:05

Na 3 weken alleen online chatten heb je geen relatie. Dan heb je alleen een leuk contact.
Er zijn volgens mij weinig mensen die zelfs na 3 weken daten (en dan niet online!) al zeggen dat ze een relatie hebben; dat is wel heel snel. Als je elkaar nog nooit in het echt hebt gezien is het imo dus haast onmogelijk om nu al van een relatie te spreken...

De woorden 'online' en 'relatie' gaan voor mij sowieso ook helemaal niet samen. Je moet elkaar toch echt in levenden lijven ontmoeten om met iemand een relatie kunnen te hebben, vind ik. Alleen schrijven met iemand levert hooguit een vriendschap op.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:06

anoniem_girl schreef:
Ik zou jullie het stukje laten lezen hoe ik erachter kwam dat het niks was tussen hem en dat meisje misschien dat jullie het dan begrijpen en hier praat ik gewoon als vriend tegen hem oordeel zelf :

Hij: Haha zo leuk om te zeggen soms "voule vou couché avec moi " en dan vooral in de les xD
Het werd hem niet

Meisje doe nou niet zo naief!!!!

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:06

Citaat:
Ik zou jullie het stukje laten lezen...

Nou zeg.. wat een verheffende conversatie. En z'n frans is ook al niks.

Op basis hiervan heb jij een 'klik'? Een gecompliceerde relatie? Get real!!
Laatst bijgewerkt door Jannepauli op 19-03-15 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:07

Als er na 3 weken een relatie ontstaat ben je binnen 2 maanden getrouwd.

Ik krijg altijd de kriebels hiervan := je hoort tegenwoordig zulke nare, rare, vreemde verhalen en ervaringen...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:07

Meis zo snel mogelijk afkappen voordat hij je nog een keer pijn doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:08

Als ik heel eerlijk mag zijn. :o
Als hij zo makkelijk een andere meid tussen jullie in laat komen, vraag ik me af of hij wel echt verliefd op je is.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:10

anoniem_girl schreef:

Het werd hem niet

In de les!? Zit hij op de middelbare school?

Je lijkt me aardig desperate. :(:)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:20

Tja als jij zo serieus bent en je weet niet of hij dat is dan is er maar 1 oplossing:
Afspreken op een openbare plek binnen nu en een week.

Als hij dat niet wil: duidelijk dat hij je aardig vind maar absoluut geen relatiemateriaal
Als hij dat wel wil: ontmoet elkaar en kijk of de klik er van beide kanten in het openbaar ook is en ga lekker daten met elkaar.

Ooit ook wat naïef in een 'internetdaterelatie' gestapt, hoe goed het ook online klikte en hoe fijn de gesprekken ook waren uiteindelijk na een maand of 3 daten was het voor mij wel duidelijk dat het toch totaal niet wat ging worden.
Terwijl ik er waarschijnlijk ook prima een half jaar super fijn over internet mee had kunnen praten, maar zonder dat je iemand in real life kent kan je niet oordelen of iemand relatiemateriaal is. De 'echte' wereld is toch erg anders dan hoe mensen zich online voordoen (of via Skype).

anoniem_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 09:20

Ik ben niet wanhopig ik was niet eens opzoek naar een relatie en nee dit was geen datesite, maar als je toch wat overeenstemmende nare dingen hebt meegemaakt voel je snel een klik, en dan komt zoiets zomaar op je pad.

Misschien vinden jullie het snel of online daten bullshit geen probleem, maar ik voel me nu een 2nd option voor in de eventuele toekomst daar gaat het mij om en dat is niet echt fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:22

anoniem_girl schreef:
Misschien vinden jullie het snel of online daten bullshit geen probleem, maar ik voel me nu een 2nd option voor in de eventuele toekomst daar gaat het mij om en dat is niet echt fijn.
Maar dan weet je toch waar je aan toe bent?
Wil jij die twee keuze zijn? Zo ja, ga ervoor, zo nee, stop ermee en verwacht er ook niks van.
Vrienden blijven is mooi, maar doe dat alleen als je geen greintje jaloezie voelt als hij een ander vriendinnetje krijgt.

skvetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:24

Ik heb ook eens met een jongen gechat. Na 2 weken wilden we wat afspreken. Op de chat klikte het erg goed en hij stelde zelfs voor om in een weekend te daten zodat we beide dagen wat af konden spreken.
Toen we elkaar eenmaal in het echt zagen hadden we elkaar weinig te vertellen. En ik voelde me daar zeer ongemakkelijk bij.
Ik heb hem dezelfde avond nog gezegd dat ik een 2e date niet zag zitten. Gelukkig was hij het met me eens.

Nu heb ik een hele fijne relatie. Ik heb mijn vriend leren kennen op de bruiloft van mijn vriendin!

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:25

Dr. Phil heeft van die programma's.....

anoniem_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 09:28

rien10 schreef:
Dr. Phil heeft van die programma's.....

Haha dus ik moet naar dr Phil?