Dat zou ik ook doen, dan kun je het zelf voor jezelf ook beter afsluiten/verwerken...
Goed gedaan
Ricie
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-15 12:28
Heb net even gebeld, de collega's die me daar meer over konden vertellen waren nu niet in dienst. Ze hebben me toegezegd dat ik vanmiddag door 1 van die collega's word terug gebeld....even afwachten nog maar dan.
Goed gehandeld! Beter dat blijkt dat ze op een boze vader en zoon zijn afgegaan, dan dat TS niet gebeld had en het toch ontvoering of mishandeling oid was.
Ook boze vaders en zoons kunnen soms wel wat hulp gebruiken
diesel83
Geplaatst: 19-03-15 12:37
Snap goed dat je schrikt...je weet niet wat het is en ziet zoiets gebeuren. Het kan vanalles geweest zijn je hebt goed gehandeld hoor..
Misschien was het wel een stel en was vriendlief of vriendinlief dronken/vervelend en is diegene in de auto gegooid voor zijn/haar eigen veiligheid je weet het niet
Zojuist nog terug gebeld door de politie. Heb een aardig lang telefoongesprek gehad met de politieagent, hij is zelf aanwezig geweest bij mijn melding.
Hij heeft me kunnen vertellen dat ze met meerdere wagen gezocht hebben en helaas geen auto aangetroffen hebben die aan mijn omschrijvingen voldeed. Ze hebben dus niemand kunnen vinden.
Gelukkig hebben ze nog geen meldingen gehad van vermissingen of iets dergelijks en dacht hij dat het dus allemaal wel mee viel. Wel waren ze heel blij met de oplettendheid en de melding.
Hopen dus dat het inderdaad zo is dat er niet "veel bijzonders" aan de hand was.
Om heel eerlijk te zijn, ik heb een opleiding gedaan die met veiligheid te maken had en dergelijke. Heb bij verschillende activiteiten bij mij gehad dat er gestampt werd met kentekens.
Maar op het moment van afgelopen zondag, was ik zo onder de indruk dat ik totaal niet op een kenteken geled heb. Zo stom, baalde er heel erg van. Maar goed dat gebeurd me geen 2e keer meer.