iPhone, kosten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jaan81

Re: iPhone, kosten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 08:13

Een iPhone 5s en 5c kosten nog steeds rond de €550,- nu. De 6 kosten ongeveer €100,- meer.

Als je niet op internet zit met je telefoon, dan zou ik zelf toch even nog twee keer goed nadenken of je dan wel zo'n smak geld uit wilt geven om alleen te bellen, te sms'en en foto's te maken. Dan kan je mijnes inziens beter een goedkoop androidtoestelletje kopen en een sdkaartje erin die flink hoog is.

Bij de iPhone 5s of 5c verkopen ze alleen nog die van 8GB trouwens! Dat is voor nu te weinig, wil je blijven updaten etc. Houd daar rekening mee!

Succes

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 11:06

Je kan dan ook voor tweedehands gaan. Goedkoper en een imo goed toestel wat ook wel erg fijn is als je wel veel gebruik maakt van wifi op je mobiel.

No_Fears

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-15 14:42

Ik internet wel best veel, alleen niet buiten een WiFi netwerk. Bellen en sms'en doe ik inderdaad niet zo, maar ik app wel veel, vind het leuk om foto's te maken en ik download ook wel vaak een app. Zouden dit voor jullie geen redenen zijn voor een iets duurder toestel? En zouden jullie dan eerder denken aan een Samsung ofzo? :)

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 14:46

Ik zit zelf bij hi en heb ook prepaid bel soms en sms ook soms, maar ik kan bij hi voor 7,50 1 maand onbeperkt internetten en je krijg 2 dagen van te voren een sms dat je nog 2 dagen hebt zodat je niet erover komt en meer moet gaan betalen, en het internet is best snel vindt ik dan