Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DebbyDeb schreef:Je lijf wordt gestuurd door je hersenen.. dus was het een bewuste keuze.
En die keuze maakt ieder voor zich natuurlijk..
Geryon schreef:Zéker weten een bewuste keuze. Ik snap niet dat mensen uberhaupt het zover laten komen dat de kans daar is om te gaan zoenen of zelfs seks te hebben
Emmaa_ schreef:Geryon schreef:Zéker weten een bewuste keuze. Ik snap niet dat mensen uberhaupt het zover laten komen dat de kans daar is om te gaan zoenen of zelfs seks te hebben
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Ik ben een praatgraag persoon en als een jongen met mij komt praten in een club ga ik er niet per se vanuit dat hij daar verdere bedoelingen bij heeft. Heb het meer dan eens meegemaakt dat ik in de rookruimte gezellig met iemand zat te babbelen en dat diegene ineens wel heel dichtbij kwam, terwijl we voor mijn gevoel gewoon een vriendschappelijk gesprek hadden. Natuurlijk is dat ook een beetje naïviteit, maar je hoeft jezelf niet altijd in een bepaalde situatie te werken voordat je 'het zover laat komen' dat iemand er vanuit gaat dat je wilt zoenen. Natuurlijk zeg ik er wat van als een jongen wat handtastelijk wordt (hand op mijn knie ofzo) maar dat gebeurt ook lang niet altijd.
Geryon schreef:Ik bedoel het andersom. Het zover laten komen dat jij de gevoelens/spanning krijgt om mee te gaan in het spelletje dat hij (of jijzelf) begint. Onnodig risico nemen vind ik dat.
'Het gebeurde gewoon' klopt überhaupt niet (tenzij met een zoen op het moment van de spanning zelf). Als je het hebt over seks, dan ga je eerst nog samen ergens heen.
Maar dan heb je het imo al wel tever laten komen. Althans, ik zou niet zoenen met iemand als diegene mij zoent, en er niet echt spanning is vanaf mijn kant. Als dat er wel is, houd ik het afstandelijk. Cayenne schreef:eenitraM schreef:Vreemdgaan is een bewuste keuze. Openstellen om verliefd te worden ook.
Maar wat nou als je teveel gezopen hebt? (of wat anders..). Dan zijn je remmingen toch minder?