Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
maar denk ik
doe, de ander wat meer
gaat doen.
)
Moet zeggen dat ik het nooit een probleem vond, qua uitgaan en drank halen kon ik dan gewoon mij ID laten zien.Suzanne F. schreef:_Nadia_ schreef:Nee, niet eens, allemaal eenlingenzitten gewoon heel dicht op elkaar allemaal. De oudste is 7, de jongste 2 maanden.
Jezus, dan ben je 7 jaar zwanger geweest!!![]()
Een fokmerrie is er niks bij.
Suzanne F. schreef:_Nadia_ schreef:Nee, niet eens, allemaal eenlingenzitten gewoon heel dicht op elkaar allemaal. De oudste is 7, de jongste 2 maanden.
Jezus, dan ben je 7 jaar zwanger geweest!!![]()
Een fokmerrie is er niks bij.
Ik snap ook niet waarom
(grapje hoor, absoluut niet naar bedoeld!)

xIrlijn schreef:Ik word ook standaard vijf jaar jonger geschat. Gebrek aan ronde vormen en een klein hoofd, en ik ben te lui om veel make-up op te doen of me aan spannende kapsels te wagen
Opzich vaak niet zo erg, maar ik snap NIET waarom mensen vervolgens zo nodig moeten zeggen dat ze toch écht dachten dat ik 15 was/mijn zusje ouder is/ze zwaar verbaasd zijn dat ik al studeer. Hallo, het is gênant genoeg dat je compleet naast mijn leeftijd zat, dan hoef je dat toch niet nog eens extra te benadrukken. Vriendelijk glimlachen en doen alsof je niks doorhad is voor beide partijen fijner
Zo waren we laatst eens met de vriendinnen in Preston Palace en kreeg ik al enige geen drank mee..
BarryPlopper schreef:Hier ook dat probleem, ben 32 en de meesten denken dat ik 24 benhier op het werk dachten ze altijd dat ik de jongste was en geloofden ze mij niet toen ik mijn echte leeftijd vertelde.
Tegenwoordig laat ik gewoon een stoppel baardje staan en dan heb ik nergens last van