Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tylando schreef:een gezamenlijke vriend van ons heeft de waarheid al een keer gezegd en ze heeft contact verbroken met hem .
tylando schreef:je wilt toch iemand helpen..maar ja als diegene t probleem niet ziet of niet geholpen wilt worden
denice schreef:We apart he, hoe mensen kunnen veranderen, verbitteren en zelfs gemeen kunnen worden..
listiglistje schreef:denice schreef:We apart he, hoe mensen kunnen veranderen, verbitteren en zelfs gemeen kunnen worden..
Ik denk dat in iedereen wel zo'n zwart stukje schuilt....
Mijn vader is het hele jaar aan het tobben geweest met zijn gezondheid, hij is pas (16 januari) overleden.
Het gehele jaar heb ik wat vriendschappen laten verwateren daardoor (en mezelf weggecijferd),
puur omdat ik veel met hem bezig was en alles eromheen (het geregel, de zorgen).
NU merk ik dat ik sombere dagen heb en vaak negatiever reageer of een kort lontje heb...terwijl ik normaal niet zo ben.
Ik probeer er wel rekening mee te houden en mijn collega's en vrienden begrijpen het ook wel...
rienne schreef:De oudste heeft autisme en is 25 jaar getrouwd en kan mij man die jarenlang voor haar gezorgd heeft niet eens feliciteren of gewoon blij voor hem zijn. En zo gaat dat al jaren. Enkel als ze problemen heeft is hij goed. Nee ik ben er echt helemaal klaar mee nu... Heeft ook wel met hormonen te maken waarschijnlijk.
secricible schreef:Ik heb 2 jaar geleden een vriendschap verbroken. Het liep al een tijdje stroef, maar toch altijd initiatief blijven nemen om de relatie te blijven behouden. Haar ook als getuige gevraagd bij mijn huwelijk en 1 week van tevoren kreeg ik een email(!) van haar dat ze wel na het eten naar huis wilde op mijn huwelijksdag zodat ze op tijd naar bed kon, want ze had de volgende ochtend een activiteit waar ze vroeg voor op moest. Dat is me zo in het verkeerde keelgat geschoten dat ik haar heb gebeld en heb gezegd dat ze niet meer hoefde te komen. Uiteraard was dat ook het einde van de vriendschap.
Ja, ik vind het nog steeds jammer, maar het lijkt me wel de juiste beslissing geweest.