bang geworden in het donker....trauma?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Barbulet

Re: bang geworden in het donker....trauma?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 02:37

Heftig TS... Heb je andere topic ook doorgelezen en ik kan me voorstellen hoe angstig jij je moet voelen. Ik heb weinig advies voor je behalve idd verhuizen, ik denk dat je je anders nooit écht veilig zult voelen.
Ik lees dat je een vriend hebt een Drenthe? Kan hij niet zolang je nog in Limburg woont bij jou logeren? Dan voel je je meteen een stuk veiliger.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 05:45

Mijn vriend heeft een melkveehouderij dus dat gaat wat lastig omdat het werk niet makkelijk over te nemen is.

ik ben dit weekend weer 4 dagen daar dus kan lekker tegen hem aan kruipen.
Daar ben ik niet bang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:11

Ik kan je ook EMDR aangeraden.
Heb het zelf bijna 4 jaar gevolgd en het heeft mijn hele leven veranderd. :j
Voor wat jij hebt meegemaakt, zul je gelukkig geen 4 jaar bezig zijn, dus het is echt de moeite waard!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:21

Oh TS, het is vreselijk als je je niet veilig voelt in je eigen huis. Ik heb er uiteindelijk hulp voor gezocht want alleen kwam ik er niet meer uit. Ik woon wel samen maar mijn vriend is ook veel weg en als ik dan alleen was stond ik doodsangsten uit. Ik durfde niet meer naar huis in het donker als er geen licht aan was in huis. Ik sliep niet en was gewoon bang.

Ik wist zelf ook heus wel dat mijn angst niet reëel was/is. Maar het lukte me niet om die angstgedachten opzij te zetten. Dit gaat nu beter maar heel fijn vind ik het nog steeds niet.