Buurmeisje hartstikke dronken, gillen, bonken...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 04:23

Spanning en sensatie *\o/* :')

Ben benieuwd hoe ze morgen reageert als je er wat van zegt :+

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 04:26

Hoeft geen illegale drugs te zijn natuurlijk. Als ze nuchter ook zo vreemd en soort van contact/sociaal gestoord is, zou ze natuurlijk ook aan medicijnen kunnen zitten. Kalmeringsmiddelen bv kunnen een heel naar effect geven met alcohol..en helemaal met teveel alcohol.

Als ik je topic zo lees en hoe je alles beschrijft en haar beschrijft, zou het me niet verbazen als ze aan soortgelijke medicijnen zit. Lithium is er ook zo eentje die rare effecten kan geven met alcohol.
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 08-03-15 04:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 04:29

Onder de koude douche }>

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 04:36

Van 2 glazen vodka zo dronken? :') wauw.... Zoals jij het omshcrijft zou je haast denken dat er ook een andere vorm van drugs bij betrokken moet zijn... Dit is geen normale dronken reactie... Al helemaal niet van maar 2 glazen... Van een halve fles vodka zou ik misschien wel even een beetje lam zijn maar ook dat is na een paar uur weer uit je systeem en je word er eerder verdoofd van dan dat je zo vervelend, beweeglijk en irritant en luidruchtig word... Althans, dat is mijn ervaring :p

Succes TS! Ik heb hier ook vaak dronken gespuis in de straat lopen (studentenbuurt) en ja... It happens... Maar die lopen gelukkig door xD

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 06:54

Ik ben benieuwd hoe ze zich deze morgen voelt. :D

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 07:09

Of iemand op wie alcohol een hele chemische werking heeft. Zoals ik :+ *\o/* . Gelukkig wordt ik extreem gezellig maar ook erg druk. En het ergste is: ik slaap minstens 24uur niet terwijl ik wel moe ben. Ook de rust om een boek te lezen of een film te kijken heb ik niet. Wel weer handig als je de volgende dag moet werken :D

Santos_05
Fotograaf

Re: Buurmeisje hartstikke dronken, gillen, bonken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 08:16

Vreselijk, voor jullie maar ook voor het meisje. Het is geen normale reactie, maar wodka zit genoeg alcohol :-( Hoop dat het wel allemaal goedkomt uiteindelijk en ze leert van de filmpjes
..

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 08:39

Heb dit één keer eerder meegemaakt, die persoon had naast sterke drank ook wiet gebruikt. En je weet natuurlijk niet wat voor medicijnen ze gebruikt, wellicht iets als ritalin? Krijg je ook lekkere reacties door.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 08:42

Santos_05 schreef:
Vreselijk, voor jullie maar ook voor het meisje. Het is geen normale reactie, maar wodka zit genoeg alcohol :-( Hoop dat het wel allemaal goedkomt uiteindelijk en ze leert van de filmpjes
..

Voor dat meisje? Ze neem het toch zelf in?

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 08:48

Volgende keer de politie bellen. Openbaar dronkenschap mag niet en ze is een gevaar voor de omgeving, het verkeer (en dus ook voor zichzelf) daarnaast zorgt ze voor overlast in de buurt ( jou dus)
Politie neemt je daar serieus in en weet ook of t zo op t randje is dat ze wel naar een arts moet oid of dat ze mee mag om uit te brakken

BloemBloem

Die heeft duidelijk indruk proberen te maken, maar ik gok dat dit nu mislukt is :+

Als jij nooit drinkt en dan ineens met studentenjongens aan de vodka gaat, waarschijnlijk ook niet zelf ingeschonken, dus dat zal wel half om half zijn geweest, dan kan je idd behoorlijk dronken worden van vodka!
( dus ook van 2 glazen )

Bovendien kunnen alcoholsoorten ook verschillende uitwerkingen hebben en zoals ik jouw verhaal lees
staat vodka hierom bekend.

Tenminste, ik heb het zelf ook, ga hele rare dingen doen van vodka en ik niet alleen, mijn man denkt dan dat hij Bruce Lee is en sommige vrienden kampen ook met vodka "ongemakken".

Ik gok dat je buurmeisje nooit meer vodka zal kiezen :))
Laatst bijgewerkt door BloemBloem op 08-03-15 08:54, in het totaal 3 keer bewerkt

BralindyJarig

Wat ongelooflijk balen zeg. Ik zou op een bepaald moment ziedend worden. Ik wacht op smart op haar reactie

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 08:49

Nimber schreef:
Volgende keer de politie bellen. Openbaar dronkenschap mag niet en ze is een gevaar voor de omgeving, het verkeer (en dus ook voor zichzelf) daarnaast zorgt ze voor overlast in de buurt ( jou dus)
Politie neemt je daar serieus in en weet ook of t zo op t randje is dat ze wel naar een arts moet oid of dat ze mee mag om uit te brakken

Meen je dit nou?
Zal jij een huisgenoot weglaten halen door de politie omdat ze een glaasje teveel op heeft die duidelijk verkeerd gevallen is??????

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 09:20

Ik hoop dat TS nu lekker ligt te slapen :)
Het zal wel goed komen met het meisje. Wel heel sneu voor die ene jongen die er nu bij moet gaan zitten, maar ik hoop dat die ook weg kan als ze in slaap valt.

Ben benieuwd hoe het verhaal vandaag nog een staartje krijgt, TS! En of je toch nog lekker geslapen hebt ;)

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 09:30

Nog een paar Wodka erin zodat ze wel echt lam wordt hahah. :)

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 09:32

Hoop dat TS nu inderdaad ligt te slapen!

Heb het ook nog nooit mee gemaakt dat iemand zo op alcohol reageerde (in mijn vriendengroep dan). Benieuwd wat het meisje er allemaal van zegt als ze wakker wordt :')

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 09:41

s'morgensvroeg aanbellen en ter verantwoording roepen!
En vragen hoe het zo gekomen is aangeven dat je dat niet prettig vind! ;)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:03

BloemBloem schreef:
Meen je dit nou?
Zal jij een huisgenoot weglaten halen door de politie omdat ze een glaasje teveel op heeft die duidelijk verkeerd gevallen is??????

Zo te lezen gaat het ook om haar eigen veiliegheid.
Leuk dat je dronken wordt, maar je kan niet van anderen verwachten dat ze blijven babysitten bij je omdat je anders stomdronken de straat op loopt met alle gevolgen van dien.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:05

BloemBloem schreef:
Nimber schreef:

Meen je dit nou?

In dit geval zou ik dat wel doen want er lijkt meer aan de hand te zijn dan alleen dronkenschap.

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:06

BloemBloem schreef:
Nimber schreef:

Meen je dit nou?

Als iemand niet alleen voor mij, maar ook voor de onschuldige omgeving een echte last wordt, dan absoluut!!

Ik hoop dat alles goed is afgelopen. Vraag me af of ze daar over een poosje nog steeds woont, ik was á la minute verhuist! :o

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:09

Wie weet hebben haar huisgenoten wel meer kennis dan ze aan ts verteld hebben? Hebben ze om haar wat losser te krijgen wat in haar drankje gedaan?
Of dat het meisje zoals eerder genoemd medicijnen gebruikt die in combinatie met alcohol een vreemd effect geven.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:20

Typisch bokt weer hoor... Moraalridders :=

Niemand ooit last gehad dat een drankje verkeerd kan vallen?

Jullie doen net alsof ze met een revolver door de straat aan het rennen was :+

Kind was gewoon lam! En ja dan kan je gekke dingen doen.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:22

Goof schreef:
BloemBloem schreef:
Meen je dit nou?

Zo te lezen gaat het ook om haar eigen veiliegheid.
Leuk dat je dronken wordt, maar je kan niet van anderen verwachten dat ze blijven babysitten bij je omdat je anders stomdronken de straat op loopt met alle gevolgen van dien.

Beetje huisgenoot pakt dan gewoon de verantwoordelijkheid, net zoals TS zelf gedaan heeft.

Mijn vriendinnen hebben vaak genoeg moeten babysitten. Net zoiets als samen uit, samen thuis!!!!
Laatst bijgewerkt door BloemBloem op 08-03-15 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:23

BloemBloem schreef:

Nee want ik drink geen alcohol :D

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:25

kohtje schreef:
BloemBloem schreef:

Nee want ik drink geen alcohol :D

Iedere gek zn gebrek hoor :+

Ik schrik van sommige reacties. Het is nu een keer voorgekomen, als het een structureel probleem is, dan is het een ander verhaal!