Bikini Inspiratie 2015

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 22:39

Rubber_Duck schreef:
Ooh VS past mij dus niet en heb daar vorig jaar echt keihard van gebaald.. Ik wil ook gewoon kunnen liggen zonder een dubbele borst of bang hoeven zijn dat er teveel geshowd word :')
Heb wel standaard een zwart broekje en grijs broekje liggen dus die zou bijna overal onder kunnen maar matchend is toch leuker :j

Jaa heb ik ook! Zwart broekje kan idd bij veel dingen wel gematched worden, heb ook een hele rustige bruine met klein turqase detail, kan ook bij mega veel dingen *\o/*

bikini's <3

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-15 22:40

Rubberduck; balen! Ik zou juist willen dat mijn bovenstukje ook in 3d is zónder een padding :+

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 22:42

Yvankaxx schreef:
Shanna_ schreef:
Ik heb 70E/75E meestal, daarom dacht ik dat de L wel zou passen -O-
Qua omvang lijkt ie wel te passen, tis echt de cup

Ben nu ook aan het kijken naar die BOHO @ Jo_vales
Heb je enig idee hoe die maten vallen? Kan dat nergens echt vinden

Ik heb de roze gepast, maar had daar een 80E van nodig terwijl ik normaal 75E heb, maar dan moet ik er wel bijzetten dat ik de laatste tijd wat ben aangekomen ben en dat hunkemöller altijd krap valt bij mij omdat ik Sapph gewend ben.

Ah oke! Maar op de site van Ivyfashion doen ze weer aan M L XL enzo :Y)
Zucht blijft elk jaar weer een zoektocht haha. Niet perse de leuke bikini vinden, maar de maat :')

Yvankaxx

Re: Bikini Inspiratie 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 22:44

Moet je even via de site van hunkemöller kijken, daar hebben ze hem ook in de winkel :j

Ja echt heh, en dan het liefst ook nog voor een fatsoenlijke prijs :x Als ik die van Sapph neem dan ben ik ook 61 euro kwijt :l

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-15 22:47

Dit was mijn VS bikini van vorig jaar.. nu ik hem zo zie ga ik hem gewoon nog een keer in een andere kleur kopen denk ik haha!
Bleef strapless echt heel goed zitten en zit goede pushup in zonder dat het opvalt dat het push up is.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 22:50

Oei ik zie ook zo veel touwtjes in plaats van brede banden. Als ik ook maar denk aan een touwtje in m'n nek krijg ik al pijn...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 23:42

Paisley, ah weer wat geleerd :D.

Ik vind deze ook héél erg gaaf.
https://www.victoriassecret.com/swimwea ... ueType=OLS

En dan de kleuren Lush Garden Floral Ruffle (eerste) of de Tropical Punch Lace (die zalm kanten).
Vind de top echt heel erg gaaf !

Die hier op de vorige blz staat is ook onwijs leuk zeg! Op dat sierraadje na dan, daar hou ik zelf nooit zo van. Wat zonde dat-ie neit past!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 23:42

Leuk topic! Ik heb een 70E, maar ben gelijk naar mijn favo lingerie shop gegaan en ben goed geslaagd! :D komen erg leuke bikini's voorbij, helaas zal ik een maat L ofzo niet passen..

Afbeelding

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 23:44

Ik lees ook met jullie mee, wil graag een tweede bikini erbij, maar altijd moeilijk om te slagen. Ik hou juist wel van kraaltjes, bandjes en dingetjes er aan. Die van victoria's secret vind ik vaak erg mooi, maar het bestellen omslachtig, als het niet past is terugsturen ook weer gedoe...

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 00:05

Waar heb je die weg macyy?

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 00:17

Ik kan dus ook geen dingen als M en L kopen omdat er een kans is van 99% dat het niet past haha. 3 jaar geleden heb ik 5 superleuke bikinis gekocht omdat ik al 2 jaar zelfde maat had en ja hoor, toen groeide alles ineens.. Kon ze na een half jaar niet meer aan. Gehuild heb ik haha.

Ik heb ook nog een blauwe met bloemetjes van de Livera trouwens, daar slaag ik vrijwel altijd :j Hunkemoller kom ik gewoon niet meer..

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 00:21

Jaaaaa bikini's!

Ik heb vorig jaar een mintgroene BOHO bikini gekocht, maar de pasvorm van de broekjes zijn achteraf gezien enorm raar :\

En triangl bikini heb ik ook eentje, de oranje bandeau, maar die broekjes vallen enorm klein :\ Maar een simpele zwarte bij gekocht :D

Nu opzoek naar betaalbare exemplaren :D
www.uwantisell.nl had ook leuke erbij zitten!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 00:21

Jo_vales schreef:
Vind deze 2 ook zo onwijs mooi. Het roze is in het echt een stuk minder flets, echt koraalroze/oranjig

[ [url=m/F34S7V.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/STIEbW.png]Afbeelding[/url] ]

deze vind ik echt gaaf. zijn die ook in aparte slip en top te verkrijgen. want dat heb ik eigenlijk wel nodig aparte maten.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 00:28

Horsetime bij de hunkemöller is die gewoon mix and match, dus los van elkaar :)

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 00:41

Ik volg ook even.. het is een flinke uitdaging om een goede bikini in grotere maat te vinden die ook nog eens enigszins betaalbaar zijn :=

Die van prima donna is erg leuk! Mag ik vragen waar deze vandaan komt?

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 09:39

Prima donna is een merk die ze bij meerdere winkels verkopen. Ik heb hem weg bij Fenny Jo in Genemuiden. Als je naar de site van prima donna gaat, kan je per bh/bikini je postcode invullen om een dichtsbijzijnde shop te vinden. Je kan natuurlijk ook online bestellen (: uit mijn hoofd is dit de pina colada.

Loje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 09:47

Oh wat leuk, een bikini topic! Hier vanwege een gebrek aan zomer al sinds februari aan het rondkijken voor wat nieuwe bikini's voor onze 4 weken honeymoon naar Hawaii in augustus. Want je kunt natuurlijk niet 4 weken in 2 dezelfde bikini's rondlopen :o .

Ik ben een beetje preuts en draag geen broekjes waar mijn billen half uitvallen aan de achterkant en geen broekjes die niet volledig gevoerd zijn. Een heleboel merken vallen daarmee al af, waaronder zo'n beetje alles dat ik leuk vind (roxy, hunkemuller, VS).

Maar gelukkig heb ik het merk seafolly ontdekt, en ik ben fan! Hun hipster broekjes zijn niet zo bloot aan de achterkant zonder dat het ineens enorme broekjes zijn. Van die volledig bedekkende en iets hogere broekjes heb ik ook geprobeerd, maar dat doet totaal geen goeds voor mijn figuur. Daar lijken mijn billen 3x zo groot in als dat ze daadwerkelijk zijn :Y)

Deze inmiddels besteld:

http://www.seafolly.com.au/collections/ ... pster.html
Deze is onderweg vanuit Australië voor een godsvermogen, ik was helaas al volledig verliefd toen ik erachter kwam dat deze niet in Nederland verkrijgbaar is.

http://www.simplybeach.com/products/Sea ... Melon.aspx
Deze roze heb ik gelukkig gewoon bij zalando kunnen bestellen, maar dan met het broekje met touwtjes aan de zijkant.

En deze staan nog hoog op mijn wishlist:
http://www.seafolly.com.au/collections/ ... -pant.html

http://www.cocobay.co.uk/seafolly-summe ... ndeau.html

http://www.seafolly.com.au/collections/ ... lapis.html

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:08

Leuk, bikini's! Heb een tijdje in een luxe lingeriezaak gewerkt en aanraders qua merken vind ik:
- aubade
- baku
- annadiva
- huit
- cyell

Ook voor meiden met een grote cup! :j

Banana moon vind ik ook een leuk merk lijken, maar ken ik niet in het echt

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:08

Wat een leuk topic!
Ik heb deze besteld;
http://www.lingerieenzo.nl/a-39622168/l ... bikinitop/

Alleen de top. Er horen ook bijpassende broekjes bij, maar ik hou niet zo van broekjes met print. Ik heb liever een opvallende top en dan een basic broekje in een kleur die er bij past. Die basic broekjes haal ik altijd gewoon bij de hema.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:27

Ik wil ook heeeel graag een nieuwe bikini maar vrees dat het hem niet word dit jaar. Ik ben zwanger en heb nu al bijna 2 cup maten groter. Dan zal de bikini volgend jaar niet meer pqssen ben ik bang

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 11:26

Ik volg dit topic ook. Had twee fijne bikini's; een van hunkemoller en een ander was een mix van Sapph en v&d. Helaas zijn deze beide bikini's 'op'.

Gister geslaagd bij v&d voor een simpele bikini. Niet de 'wauw' factor, maar ga binnen een maand op vakantie en moet toch iets hebben. Dus lees graag mee voor leuke bikini's en fijne winkels.

(Gister twee bikini's gepast; beide maat 40c. Bij de een werd ik zo plat als een dubbeltje. Bij de ander pastte m'n borsten er niet in. Fijn! :Y) )

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 11:30

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 11:32

Loje schreef:
Oh wat leuk, een bikini topic! Hier vanwege een gebrek aan zomer al sinds februari aan het rondkijken voor wat nieuwe bikini's voor onze 4 weken honeymoon naar Hawaii in augustus. Want je kunt natuurlijk niet 4 weken in 2 dezelfde bikini's rondlopen :o .

Ik ben een beetje preuts en draag geen broekjes waar mijn billen half uitvallen aan de achterkant en geen broekjes die niet volledig gevoerd zijn. Een heleboel merken vallen daarmee al af, waaronder zo'n beetje alles dat ik leuk vind (roxy, hunkemuller, VS).

Maar gelukkig heb ik het merk seafolly ontdekt, en ik ben fan! Hun hipster broekjes zijn niet zo bloot aan de achterkant zonder dat het ineens enorme broekjes zijn. Van die volledig bedekkende en iets hogere broekjes heb ik ook geprobeerd, maar dat doet totaal geen goeds voor mijn figuur. Daar lijken mijn billen 3x zo groot in als dat ze daadwerkelijk zijn :Y)

Deze inmiddels besteld:

http://www.seafolly.com.au/collections/ ... pster.html
Deze is onderweg vanuit Australië voor een godsvermogen, ik was helaas al volledig verliefd toen ik erachter kwam dat deze niet in Nederland verkrijgbaar is.

http://www.simplybeach.com/products/Sea ... Melon.aspx
Deze roze heb ik gelukkig gewoon bij zalando kunnen bestellen, maar dan met het broekje met touwtjes aan de zijkant.

En deze staan nog hoog op mijn wishlist:
http://www.seafolly.com.au/collections/ ... -pant.html

http://www.cocobay.co.uk/seafolly-summe ... ndeau.html

http://www.seafolly.com.au/collections/ ... lapis.html

Ik heb vorig jaar ook een seafolly gekocht! Super mooi en fijn, alleen ben ik ermee in de dode zee geweest in Jordanië, met als gevolg wat moddervlekken die ik pas 4 maanden later ontdekte :') Die is dus inmiddels verpest, heel zonde want hij was best prijzig :=

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 13:08

Ik heb standaard een zwarte tie tanga aan & daar dan verschillende tops bij! Had al een oranje, maar deze kwam gisteren binnen <3

Afbeelding

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 13:23

Yvankaxx schreef:
Horsetime bij de hunkemöller is die gewoon mix and match, dus los van elkaar :)

Ah super. Denk toch komende week maar eens kijken daar. Want heb een behoorlijke lastige cupmaat.