Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suuskeee schreef:Wauw, super!![]()
Ik heb er ook aan gedacht om dit te doen, maar je haar moet er toch ook gezond voor zijn?
Want dit staat nergens tussen de voorwaarden dus vroeg ik me dat een beetje af.
. Mijn puntjes waren als sinds oktober niet meer bijgenikpt, dus ook wat ouder.
ga je de vlechten zelf opsturen? Als je dan een briefje schrijft en je doet je adres erbij krijg je een superleuke brief terug
Warboel schreef:Supergoed! Mooi haar heb jega je de vlechten zelf opsturen? Als je dan een briefje schrijft en je doet je adres erbij krijg je een superleuke brief terug
![]()
Ik ben nu aan het sparen voor de 4e keer doneren! Doe het meestal om de 1,5 tot 2 jaar, maar afgelopen keer heb ik meer gedoneerd dus zal wel langer duren tot het aangegroeid is
en veel succes met sparen allemaal!!
. Maar iedereen hier die het zelf gedaan heeft, top actie!
__Elizabeth schreef:Waaronm zou jij er gwelukkiger van moeten worden?
En die mensen die geen haar meer hebben door behandelingen?
Loei schreef:Wat knap van de mensen die dit doen! Ik zou het zelf echt niet doen. Klinkt misschien asociaal maar word er niet gelukkiger op. Heb overigens wel mijn haar ver over mijn borsten dus lang is het zeker. Maar nee, niets voor mij.
Vind het zo knap van de mensen die dit wel doen!
Loei schreef:__Elizabeth schreef:Waaronm zou jij er gwelukkiger van moeten worden?
En die mensen die geen haar meer hebben door behandelingen?
De kapper heeft mijn haar een keer helemaal kortgewiekt zonder dat ik het wilde. Klinkt misschien overdreven maar ben er weken kapot van geweest. Ik vond mezelf vreselijk. Ik heb mijn leven lang, lang haar dus kon niet wennen aan het idee dat ik kort haar had.
En ik snap heel goed dat die mensen met een chemokuur alles zouden doen om weer een mooie pruik te mogen krijgen, en daarom is het juist zo goed dat er mensen zijn die dit wel doen! Ik heb ontzettend veel respect voor deze mensen, omdat ik het dus zelf nooit zou doen.
Sinds toen ook niet meer laten knippen dus misschien moet ik maar weer langs
. Vind het echt een klein gebaar voor veel groter leed.