Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ell_en schreef:Hoe zit het, als je eerste gedeelte van 2014 gewerkt hebt en in september weer bent begonnen met een opleiding? Weten ze dat daar ook allemaal, of moet ik dat nog apart aan geven?
Krijgen hoop terug. Eind van 2014 huis gekocht..

wythlove schreef:Jolien87 schreef:Trouwens wel bijzonder dat er automatisch voor mij was ingevuld dat ik een kapitaalverzekering had. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen?
Hier loop ik dus ook op vast. Ik snap hem niet.
wythlove schreef:Jolien87 schreef:Trouwens wel bijzonder dat er automatisch voor mij was ingevuld dat ik een kapitaalverzekering had. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen?
Hier loop ik dus ook op vast. Ik snap hem niet.

lifaya schreef:Eleionomae schreef:ik had vorig jaar 2 banen en ook daar werd alles van te voren al van voor ingevuld. Steeds meer wordt van te voren ingevuld, maar je moet het wel altijd zelf nog controleren
En is dat nu al voor je ingevuld dan of moet je dan wachten? Ik zal sowieso wel geld moeten krijgen gok ik xD is mijn eerste jaar op mijzelf en daarbij met een extreem laag inkomen. Zou raar zijn als ik ook nog extra moet betalen als ik amper rondkom? XD
Jolien87 schreef:Ik heb inderdaad even de info bij het vraagtekentje bekeken maar er staat niets tussen wat op mijn van toepassing is. Ik heb geen hypotheek en geen overlijdensrisico verzekering zoals jij aangeeft M_aaike_. Wel een uitvaartverzekering, dit is toch iets heel anders?
Ik heb hem uiteindelijk maar weer ontvinkt. Het enige wat ik heb wat onder 'Bankrekeningen en andere bezittingen' valt is een bank- en spaarrekening.
Eleionomae: dit is dus waar ik ook last van had. Dit stond bij mij automatisch aangevinkt bij 'Bankrekeningen en andere bezittingen'. Als dit niet op jou van toepassing is kun je hem zelf weer ontvinken.

MelanieB schreef:Ga m vanavond wel ff invullen nu denk. Heb alleen 2 verschillende banen gehad over 2014 dus benieuwd hoe of wat.