Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gucci_ schreef:Gaat wel weer een beetje beter nu, maar kan volgende week ook zo weer slecht gaan. Rust heb ik weinig. Ik wil al heel lang verhuizen, maar kan pas in september beginnen met studeren.
Maar als ik zou verhuizen zou dat een hele hoop schelen. Enigste waar ik mee zit is of ik dan wel werk zal vinden en een van mijn paarden moet dan mee.
Ik weet tegenwoordig ook niet hoe het zit met de uitkeringen ivm kostendelersnorm enzo.
moonfish13 schreef:Safiera, vooral goed de rest van de post die ik geplaatst heb vergeten, zo kan ik ook zeuren op een advies! Dit stofje zit gewoon in groene thee, niks geks aan en hartstikke veilig.
In het eerste stuk van de post benadruk ik ook nog ga na waar dit van komt, heeft dit echt een reden ga er wat mee doen in plaats van wegstoppen.
Maar dat is bokt, goed in afzeiken van adviezen.
Ik kan je vast vertellen dat menig psychiater een stuk minder werk zou hebben als mensen zelf iets meer na zouden denken en durven. Zodra ik het woord serotonine in de mond neem steigert men al, wat moet ik dan zeggen? Doen alsof ik een leek ben en niet weet wat ik zeg en waar het op werkt?
Bij deze een linkje dan maar, het spul is al aan alle kanten onderzocht:
http://www.iocob.nl/fytotherapie/l-thea ... nning.html
Als men meer wil weten of mijn ervaringen wil weten mogen die mensen altijd PB'en, ik ontstip dit topic.
Ik krijg nogal kriebel van dit soort mensen, de reden dat ik vaak op dit soort topics niet eens meer reageer.