Net zoals dat ik niet open deed toen mijn moeder aanbelde toen belde ze maar om te zeggen dat zij het was haha
En inderdaad vanaf een meter mijn bed in springen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Slaap ook zonder enige vorm van wapens in mijn buurt en als ik 's nachts de bel hoor gaan doe ik ook gewoon open. Kijk dan natuurlijk wel eerst even door het kijkgat en leg even vocaal contact. Zie geen directe rede waarom iemand mij aan zou vallen dus ga er ook niet vanuit eigenlijk.
Gelukkig was ik toen niet alleen, vriend was bij mij en de hond ook. Mijn hond slaat flink aan als er aangebeld/aangeklopt/sleutel in de deur gedaan wordt, dus die was al flink aan het blaffen. Er werd nogmaals aangebeld. Vriend is gaan vragen wie er aan de deur was, toen liep diegene weg, de trap af.

en heb ook altijd dat ik in het donker alleen thuis bang ben, dan moet echt eerst het licht aan in de ene kamer voor ik het in de andere kamer uitzet
Vooral het de trap op rennen en 100x de sloten controleren.
Als mijn broers er ook zijn heb ik nergens last van. 

Tsja, zo'n situatie verwacht je niet! Maar dan gaat er toch een doem scenario door je hoofd en toen heb ik mijn kamerdeur maar snel dichtgedaan
Verder dus gelukkig niks gebeurd (nouja, ze hadden toch nog aardig veel meegenomen) Maar het kan natuurlijk veel erger. 
Ik heb zowel vogels buiten als binnen en soms heeft een vogel 's nachts een nare droom of schrikt ergens van, waardoor het even een kabaal is. Het eerste waar je dan aan denkt is inbrekers
Dat weet ik maar ik woon in een minuscuul dorp where nothing ever happens....

Ik woon in de buurt van jou in een gehucht, maar hier zijn al heel wat inbraken en overvallen geweest.