in juli verhuizen, eindelijk het huis uit!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JenW

Re: in juli verhuizen, eindelijk het huis uit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 19:26

Daar ter plekke kopen is prijzig, ik word weggebracht door mijn ouders en ruimte zat in de auto, dus slepen valt gelukkig reuze mee :)

Ik ben daar al 6 weken achter elkaar gezeten en 2 weetjes vorige maand en afgelopen week een weekje, ik weet wat er ontbreekt. Scheelt weer haha :P

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 20:01

JenW schreef:
Zeker weten! Anders kom je een keer langs? :)

Op dat aanbod ga ik heel graag in. :D We houden contact! *\o/*

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 20:46

Doen we zeker! Zorg ik dst ik alle paarden zadelmak heb en dan samen heerlijk de bossen in! :D

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 20:50

Ik kijk er nu al naar uit.... :D *\%/* :o

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 21:26

JenW schreef:
Daar ter plekke kopen is prijzig, ik word weggebracht door mijn ouders en ruimte zat in de auto, dus slepen valt gelukkig reuze mee :)

Ik ben daar al 6 weken achter elkaar gezeten en 2 weetjes vorige maand en afgelopen week een weekje, ik weet wat er ontbreekt. Scheelt weer haha :P

Waarom is daar ter plekke kopen prijzig. De gifi is echt spotgoedkoop (vergelijkbaar met de xenos).

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 22:07

Aangezien wij dat niet in de buurt hebben zitten, dan moet je de benzine kosten al mee rekenen ;)

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 15:48

Wat ontzettend leuk! Alvast heel veel plezier toegewenst met het verhuizen en dergelijke. Wordt vast een leuke, spannende periode :)

Zelf heb ik aan enkele mensen rondgevraagd of ze nog spullen hadden die ze niet gebruikten en zo hebben wij allemaal prachtige dingen van mensen voor in ons huis gekregen. Zelfs 1 bruinen leren bankstel in perfecte kwalifeit helemaal gratis, via een collega die ze eigenlijk weg wilde gooien :)

Verder de Ikea voor dingen als leuke kastjes, maar dat is altijd niet even goede kwaliteit. En als je die in Frankrijk in elkaar zet en hij blijkt kapot te zijn ben je niet blij.

Bij de action kun je vooral veel goedkope huishoudelijke spulletjes kopen en leuke decoratie voor weinig. Ook verf en alles is erg goed daar.

Verder: De kringloopwinkel :D :D
Ontzettend leuke spulletjes voor weinig.