Waar woon je precies in Roermond? Als Maria Hoop niet te ver is voor je dan kun je binnenkort zo vaak je wil met mijn belg komen knuffelen/poetsen/rijden
DKayleigh
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-15 16:46
@Chiave hahaahah, dat fries.. echt een taaltje apart, hilarisch
@Melissapupa: geen flauw idee eigenlijk... ik woon er nog niet zo lang, en het enigste wat ik hier zie is files en veel mensen haha... ben laatst naar asselt/assel of iets in die richting gereden (richting swalmen) en zag daar voor het eerst 'natuur'.
@8nnemiek, ik woon echt in het centrum helaas.. Maria Hoop komt mij zeer bekend voor, kwam 't bordje altijd tegen als we naar de manege in echt reden voor ponyclublessen in de winter. Een échte échte Belg? Gaaf Zei laatst nog tegen mijn vriend, zoiets lijkt mij nou echt apart en uitdagend.. iets anders dan mijn zenuwpees D-pony hahaha
8nnemiek
Geplaatst: 25-02-15 17:01
Een échte Belg ja, maar liefst 1.80 hoog! Dit was afgelopen herfst in het bos hier om de hoek, dus natuur genoeg in de buurt Hij is op t moment nog aan het herstellen van een kaakholteontsteking, maar binnenkort mag hij weer langzaam mee op buitenritjes, dan kom je maar eens langs
Je hebt nog 7 maanden! Ga wat nuttigs doen ipv hobby. Ga vast wat voorwerken voor je studie. Vrijwilligerswerk staat straks goed op je CV. Extra werken .
Als je wilt leren koken, zoek dan eens bij restaurants. Er zijn restaurants die mensen zoeken met passie voor eten maar niet zo zeer met werkervaring. Dan wordt je ter plekke opgeleid zeg maar.
Een taal leren? (of verbeteren) kan je ook op je CV zetten Verder zijn hier al veel leuke ideeën geopperd. Vrijwilligerswerk kan ook heel leuk zijn en dat kan je zo vaak doen als je zelf wilt.
Ik was al aan het kijken op het internet voor een soort van opfriscursus economie/engels/nederlands oid. Net geprobeerd wat te tekenen, maar ik verlies veel te snel mijn geduld ): @ _AB_ hahah bangkok zou nou niet meteen mijn ding wezen, maar Canada daar in tegen ayay *_* . Totaal Canada verslaafde hierzo.
voor vandaag; leren lasagna maken. Dan is vriendlief ook weer blij haha.