Slapen met knuffel als (jong)volwassene?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:28

Ik slaap er met twee, zelfs :+ ik heb tussen mijn armen als opvulling een veulen en in m'n hand m'n babyknuffel, waar ik inmiddels doorheen kan kijken als ik haar (ja, t'is een meisje :')) tegen het licht in hou.

Paardje en MeeMee heten ze :+

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:29

Haha Ik ben 47 en ik heb mijn hele leven al een (of meer) knuffel(s) in mijn bed.
Mijn man mikt ze geregeld er weer uit :D .
Momenteel een klein schaapje.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:30

Ik heb tot mn 19de met mn kleine beertje geslapen die ik kreeg toen ik in het ziekenhuis lag...die staat nu naast mn bed....
ook had ik een hele grote winny the phoo maar die is verhuisd naar de toekomstige baby kamer

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:35

Ja ik ook :#
Ik slaap met een roze teddy beer, ik slaap altijd beter met knuffel.
Ook ligt mijn "knuffel" kat bij mij op mijn kussen, zij houd mij gezelschap en warm :D

Anoniem

Re: Slapen met knuffel als (jong)volwassene?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:36

Ik slaap al bijna 15 jaar met paardje. Klein knuffeltje.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:39

Ik ben een hele Zak knuffels
Kwijt:(
Ben bamg dat ie
Gejat is aangezien we toen met 3 man hier woonden (nu gelukkig niet meer. ) maar heb nog wel een aap( heb ik van mijn overgroot oma gekregen. Sua die gaat noooit weg). En ik heb een schaap van mijn toendertijd vriend( nu man)

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:41

Ik slaap ook met een knuffel, een oranje met witte beer die een oog mist. Maar nu alleen nog maar als m'n vriend er niet is. Vind het fijn om iets te knuffelen in mijn slaap, soms knuffel ik m'n kussen :P
En ik ben 20, schaam mij er trouwens ook niet voor.
Ik weet nog dat mijn Engels docente van 30 toegaf op schoolreis haar knuffel te hebben mee genomen. Zij schaamde zich daarvoor maar ik snap niet waarom. Lekker boeiend.

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:42

Ik slaap ook nog met een knuffel :D Ik heb 67 knuffels, misschien inmiddels wel 70 :')

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:45

Ik! Flappie, snuffie en mijn knuffeldoeken (of te wel, babyspuugdoekjes :'))
Mijn vriend vind het maar niks dus als hij blijft slapen vliegen ze door mijn kamer heen, maar als ik alleen slaap lig ik er heerlijk mee te knuffelen.

Zou prima zonder kunnen maar ik denk altijd waarom zou ik haha. Maakt me toch niet uit wat andere er van vinden en daarbij zien andere het toch eigenlijk niet. Ze gaan ook altijd mee op vakantie! Ik ben 18 trouwens.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:45

Ik heb hammie, een hamster van de appie .. En layla, al ligt layla meestal op t einde van het bed, of er naast op een stapel kussens.. Maar hammie MOET in bed.. Vriendlief vind het prima.. Heb hammie ook van hem gehad! Ik ben 21.

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:48

Jup ook ik slaap met 2 knuffels. Ik ben 21 en woon samen met mijn vriend. Hij vind het niet erg. Ik heb ze al vanaf mijn geboorte . En zijn inmiddels helemaal versleten.ze heten beer en konijn. Mijn vriend noemt ze ook wel votjes :D

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:51

Ik sliep tot me 20e met een knuffel. Daarna ingeruild voor me man :D

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:52

Ik heb zeker tot mijn 20ste geslapen met twee met een enorme zakdoek aan elkaar geknoopte dolfijnen een groote en een kleine en een paardje. Uiteindelijk werd het wat vol toen mijn vriend regelmatiger bij me kwam slapen en toen is alleen de enorme zakdoek over gebleven.. ik kan ook niet slapen zonder een zakdoek .. of bij gebrek omdat ik hem vergeten ben een (schoone!) sok vast te houden lol T shirt van mijn vriend volstaat ook maar hij draait nogal veel en dan ben ik mn houvast kwijt lol dus altijd een groote zakdoek in bed in plaats van knuffel.

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:55

Ik moet ook bekennen.. Ik ben 28 en slaap al ongeveer 18 jaar met dezelfde knuffel, een paardje die ik toen op sinterklaas (van mijn opa en oma) heb gekregen :+

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:00

Ja hoor hier ook iemand! Mijn hoofdeind ligt vol :D Maar ik slaap er altijd met één en dat is Beer. Helaas is Beer een beetje versleten nadat hij een ritje in de wasmachine niet helemaal heeft overleefd :=

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:00

Ja schuldig, en ik heb een man (en verschillende kinderen) die ook bij ons in bed slapen. Duffy hoort er gewoon bij.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:02

Ik slaap met Hond, dat is, verrassend, een hond. Ik heb die sinds ik 3 ben en ik ben niet van plan ben om afscheid van hem te nemen. Komende april heb ik hem al weer 20 jaar. Maar hij gaat tegenwoordig niet meer op reis, dan neem ik Husky of Bambi mee. Zonder knuffel slapen is altijd slecht slapen. Ik heb op kamp wel met opgerolde vestjes in mijn armen geslapen om toch iets te knuffelen te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:04

Ik heb ook nog een knuffel. Hij heet FARM en is een hondje, gekocht bij de Ici Paris XL en het was een cadeautje toen ik 15 werd van mijn beste vriendinnetjes. De letters FARM zijn de beginletters van onze namen. {:}

Ik heb ook nog mijn good bear beer van Good bears of the world.
Afbeelding

Heb als 4-jarige met de ambulance mee gemoeten en kreeg deze van de ambulance broeders. :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-02-15 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt

sannxxelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:08

In mijn bed liggen 2 knuffels. :j De mopshond heb ik van mijn zusje gekregen, en de hyena was van mijn katertje die ik helaas moet missen. Ik ben overigens 21.

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:09

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan... inmiddels al enkele jaren zonder. Denk dat ik rond mijn 15de ofzo echt niet meer met een beer in bed gezien wou worden. Moest ik mijn vriendinnen nu met een beer in bed betrappen zou ik er ze echt onophoudelijk mee plagen. Ik gefrustreert....nee joh :Y) nee echt waar het afscheid nemen van een beer valt goed mee. Kan me echt niet inbeelden dat een volwassen vrouw met een beer in bed er sexy uit kan zien... wat hebben jullie toch tolerante vriendjes ~~}>

Nynkee94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:11

Oke ik ben ook schuldig! :o
Ben 20 jaar en heb een aapje als knuffel al bijna 13 jaar denk ik.

Zelfs als ik ergens ga slapen neem ik m mee. Blijft wel in mijn tas maar als die dan maar bij mij is hahaha.

En thuis kan ik niet zonder mijn aapje slapen haha

P.s me vriendjes accepteerde het altijd gewoon :P
Laatst bijgewerkt door Nynkee94 op 24-02-15 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:12

Hier ook een, 20 en heb 'm al 18 jaar :')

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:14

Ik slaap ook met mijn knuffels! (23 jaar) Gezien vriendlief ook in bed moet passen hebben mijn knuffels wel een verhuizing gehad naar nachtkastje. :P Betreft een 19 jaar oude krokodil en twee zeekoeien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:15

betadine schreef:
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan... inmiddels al enkele jaren zonder. Denk dat ik rond mijn 15de ofzo echt niet meer met een beer in bed gezien wou worden. Moest ik mijn vriendinnen nu met een beer in bed betrappen zou ik er ze echt onophoudelijk mee plagen. Ik gefrustreert....nee joh :Y) nee echt waar het afscheid nemen van een beer valt goed mee. Kan me echt niet inbeelden dat een volwassen vrouw met een beer in bed er sexy uit kan zien... wat hebben jullie toch tolerante vriendjes ~~}>

Sexy zie ik er in bed toch niet uit, met mijn enorm oversized pyjama shirts en bed-haar. :7

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:15

Ook schuldig :D 28 jaar en nog steeds iedere nacht met aapje in m'n armen :D