ik heb tussen mijn armen als opvulling een veulen en in m'n hand m'n babyknuffel, waar ik inmiddels doorheen kan kijken als ik haar (ja, t'is een meisje
) tegen het licht in hou.Paardje en MeeMee heten ze
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb 67 knuffels, misschien inmiddels wel 70
)
Maar ik slaap er altijd met één en dat is Beer. Helaas is Beer een beetje versleten nadat hij een ritje in de wasmachine niet helemaal heeft overleefd

nee echt waar het afscheid nemen van een beer valt goed mee. Kan me echt niet inbeelden dat een volwassen vrouw met een beer in bed er sexy uit kan zien... wat hebben jullie toch tolerante vriendjes
betadine schreef:Er is een tijd van komen en een tijd van gaan... inmiddels al enkele jaren zonder. Denk dat ik rond mijn 15de ofzo echt niet meer met een beer in bed gezien wou worden. Moest ik mijn vriendinnen nu met een beer in bed betrappen zou ik er ze echt onophoudelijk mee plagen. Ik gefrustreert....nee johnee echt waar het afscheid nemen van een beer valt goed mee. Kan me echt niet inbeelden dat een volwassen vrouw met een beer in bed er sexy uit kan zien... wat hebben jullie toch tolerante vriendjes