Hoge rekening Vodafone klopt niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 17:52

O, spreek me er niet van. Ik hang nu in de wacht en ben woest.
Ik heb ze al meerdere keren gebeld en ze gesproken doordat ik door hun fout nu een rekenong van 111 euro heb. Mooi niet dat ik die ga betalen. Tot 3 keer toe is er gezegd, mevrouw, dit komt goed. Maakt u zich geen zorgen. En dan toch een rekening krijgen van 110 euro. het is dat in net mijn abbo verlengd heb, anders was ik nu weg geweest.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 17:52

T mobile doet dit.ook. Ben daarom overgestapt naar Hollands nieuwe. Nooit meer hoge rekeningen

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 17:53

Heb jaren geleden eens een rekening gehad van 520 euro. Vader over de zeik, want die ging dat echt niet betalen natuurlijk.
Wij naar vodafone bellen. "Ja maar u bent lid van een automatisch abbonement waar u dagelijks smsjes naar verstuurd."
Hebben wij nooit op geabboneerd en ik smste ook niet dagelijks in die tijd.
Ze hebben het voor ons kunnen uitschakelen en hebben een vergoeding gekregen.
Niet het volledige bedrag (abbonementje was 15 euro toen) kregen misschien 150 euro.
Beter iets dan niets.

Moet wel toegeven dat de klantenservice toen wel vriendelijker en schappelijker was dan nu.
Je wordt nu inderdaad van A naar B gestuurd, die je vervolgens van C naar D stuurt en uiteindelijk weer bij A uitkomt, want 'ineens' is mijn probleem duidelijk...

CharlottevdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 17:58

bigone schreef:
T3mptati0n schreef:
Ik had het ook! Niks tegen kunnen doen helaas. Heb toen een prepaid kaartje gekocht, "abbo" kaartje in een la geflikkerd (dus niet meer gebruikt) en nog kreeg ik rekeningen van +100€ :'). Voor mij never nooit geen Vodafone meer!

Maar dan heb je toch bewijs dat er wat goed mis is, laten jullie dit dan zomaar gebeuren. Paar reacties hier en allemaal hetzelfde, torenhoge rekeningen terwijl er niet gebeld word. Misschien met z'n allen de klachten bundelen en aanpakken die hap.

Nee absoluut niet! In totaal 11x gebeld, gemaild naar radar/kassa (hadden hier een item over gemaakt) enige optie is stoppen met betalen, maar dan ben je nog veel verder van huis, want dat wordt geregistreerd als wanbetaler en kun je nergens meer wat afsluiten. Een paar maanden geleden werd je er op Facebook dood mee gegooid. Allemaal berichten naar Vodafone, met precies dezelfde klacht en het ergste is dat het gewoon niet wordt aangepakt! Vodafone stuurt je van hot naar her en steekt zijn kop in het zand.

_xManadisx_

Re: Hoge rekening Vodafone klopt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 18:02

dus, ik was eindelijk uit de wacht, ging dat mannetje even mijn gegevens erbij pakken, 1 momentje. dat is onderhand ook weer ruim 5 min geleden

Irene_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 18:09

Je kunt via de vodafone app de specificatie van je rekening inzien. Dan kun je zien welk nummer je wanneer gebeld zou hebben.
Succes!

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 18:10

Android telefoon toevallig?

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 18:39

Ik heb het nu ook diverse keren gehad met mijn dongel. Heb een abbo van 7 gb en presteer het ook om volgens vodafone er iedere keer ervoor heen te gaan terwijl ik volgens my vodafone er netjes onderblijft.. Rekeningen van over de € 100,= heel normaal volgens vodafone. Abbo is al opgezegd.. Klantenservice vind ik ook om te huilen..
Telefoon was jaren geleden ook al een ramp, daar ben ik gelukkig vanaf heb nu telfort en nooit geen absurde hoge rekeningen meer gehad.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 18:41

Kijk voor de gein eens op de FB van Vodafone. Alleen maar klachten over te hoge rekeningen :=

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 19:23

Afbeelding

Ik heb niet eens een belbundel. Alleen data. Heb ook gelijk aangezet dat buiten de bundel de snelheid naar beneden gaat. Dus onmogelijk om extra kosten te maken.
Ook voor bellen heb ik onbeperkt bellen en sms. En ook daar over de data bundel de snelheid naar beneden.
Kosten voor buitenland: bij beide op 0. In deze foto staat die nog op 60
Op die manier is het onmogelijk om extra kosten te hebben. Ook voor vodafone.

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 19:32

Ik ga een officiele klacht indienen. Ze wilden niet naar me luisteren en het was absoluut niet hun schuld. Maar ik mocht ook mijn eigen printscreens niet sturen.
Ik ben nog steeds woest, en ben compleet geflipt aan de telefoon. Zegt die gozer ineens niets meer. Toen werd ik nog bozer en gezegd dat zijn houding me ook niet aanstond en dat ik iemand anders wilde spreken. En dat ik de manager wilde spreken. Kon allebei niet. O, ik was link! Nu gaat hij het opnieuw bekijken, maarja de uitslag daarvan staat al vast. Ik ben nogsteeds woest. Zal ook wel een aantekening hebben nu: kort lontje

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 19:39

Zet anders een berichtje op klachtenkompas.nl. dan reageren ze veel vlotter. Ik had problemen met Ben, uiteindelijk is dit met behulp van facebook en klachtenkompas opgelost.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 19:42

mijn vriend is om deze reden overgestapt naar een ander.
ineens 100 euro over bundel heen terwijl niet kon.
het lag aan zijn internet, hij internet uitgezet maand later er weer overheen en vodafone bleef maar volhouden.

zijn sim werd geblokt, hebben 5 nieuwe simkaarten geprobeerd ze konden niks vinden. Hebben ze ruim 2 uur gebeld vanuit de shop om het probleem te vinden, dat was opgelost en toen had die nergens meer netwerk... gelukkig ging die 1 maand later naar de andere provider toe en nu geen problemen meer

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 19:42

Jep typisch Vodafone dit.

ik zou even naar kassa.nl gaan en daar je verhaal typen.. Vaak komen ze met een passende oplossing

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 19:45

Ik zou de specificatie Van je rekening eens bekijken. Kan je via de app of site van Vodafone (my Vodafone) oproepen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 19:48

088 nrs kunnen op de specificatie als 0909/0900 verschijnen

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:11

Hier ook geen Vodafone meer, wat een verschrikkelijk duur bedrijf :=

Ik zou als het kan zsm overstappen naar een andere provider. Voor nu inderdaad de specificatie bekijken en eventueel naar kassa.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 20:14

yeentll schreef:
Voor mij hetzelfde! Ik was er zo klaar mee dat ik een tusssentijds een andere abbo erbij had genomen om daar mee te bellen en mijn simkaart van vodafone gewoon in de la te leggen. Toen had ik nog steeds rekeningen van €100+.. Volgens de vodafone mevrouw werd er toen met mijn nummmer idd naar 0909 nummers gebeld.. Waren dan vast de kabouters in mn la. Uiteindelijk gewoon moeten betalen omdat zij het zogenaamd in hun bestand hadden staan.

Nu al 2 jaar KPN en nergens problemen mee!

ja hier dus ook. Kijk die 8 euro voor dat internet alla dat kan maar de rest niet. Heb het abbonement net 4 maanden dus ben er voorlopig nog niet vanaf maar voor mij ook geen vodafone meer hierna wat een drama. Hiervoor simpel gehad en was altijd prima.

Dat van facebook is wel een goed idee, ga daar meteen een bericht plaatsen.

vage is dat ik ook niet kan inloggen op my vodafone, vanaf het begin af aan al niet. Ook voor gebeld maar hun zagen ook geen probleem.

ze blijven ind volhouden dat ik dat gebeld heb terwijl ik zeker weet van niet en in mijn telefoon ook geen 0909 nummer terug te vinden is in mijn telefoon lijst. Zo raar.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:17

Jep, hier ook ooit Vodafone gehad. Naast dat Vodafone sowieso reteduur is zijn het ook nog eens oplichters eerste klas. Sinds ik ben overgestapt nergens meer last van en veeeel goedkoper uit. Ik zeg: Rennen!

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:20

Tegen mij zeiden ze ook: ja dit staat in het bestand. Dus ik zei: ja maar ik kan hetbewijs aanleveren dat ik tijdens de blox gebeld heb. Krijg ik terug: nee mevrouw, dat hoeven wij niet te zien, ik zie op mijn conputer wat u hebt gedaan. -_- dus je krijgt ook gewoon de kans niet!

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 20:22

_xManadisx_ schreef:
Tegen mij zeiden ze ook: ja dit staat in het bestand. Dus ik zei: ja maar ik kan hetbewijs aanleveren dat ik tijdens de blox gebeld heb. Krijg ik terug: nee mevrouw, dat hoeven wij niet te zien, ik zie op mijn conputer wat u hebt gedaan. -_- dus je krijgt ook gewoon de kans niet!

Zelfde hier, aangegeven dat ik wel printscreens wilde sturen. Ja maar dit is wat wij in het bestand zien. *piep* op met je bestand. Wet zelf toch wat ik gebeld heb of niet. Ja moet je een klacht indienen en dan gaan ze verder kijken. Dus ik zo, prima doe ik dat maar wil zowieso me geld terug. Ja mevrouw daar ga ik niet over maar de klachten desk. Pff

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:27

Vodafone.. zoveel ellende, snap niet dat zij nog mogen bestaan. Is gewoon pure oplichterij waar ze aan doen.

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:28

Ik kreeg ook letterlijk te horen: iknhoef uw printscreens niet! Had eigenlijk moeten zeggen: ik hoef uw rekening niet!
Ik ga morgen even aan een klacht werken en mijn vader gat ze van het weekend nog eens bellen, die is toch een stuk assertiever :')

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 20:29

Ja belachelijk. Heb hem maar wel betaald anders krijg je weer allemaal brieven en wordt het alsmaar hoger en hoger zit ik ook niet op te wachten maar laat het er zeker niet bij zitten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:32

Ik zit al mijn hele leven bij Vodafone en nooit problemen gehad...zo te horen ben ik dan een uitzondering.:=

Ik wil wel overstappen deze keer (mag over een paar maanden) want ik wil naar Sim Only. Bel en sms nooit dus wil alleen data hebben. Liefst 2 GB. En dat kan niet bij Vodafone...en als ze het wel hebben zal het idd mega duur zijn...want ik betaal nu €35 voor 500 MB, 100 belminuten en onbeperkt sms. Ik zit er wel es een paar euro boven omdat ik dan naar een 0909 nummer sms maar verder nooit rekeningen gehad die niet konden. Maar goed, ik wil alleen data dus dan maar overstappen...hopelijk gaat dat soepel. :')