Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bigone schreef:T3mptati0n schreef:Ik had het ook! Niks tegen kunnen doen helaas. Heb toen een prepaid kaartje gekocht, "abbo" kaartje in een la geflikkerd (dus niet meer gebruikt) en nog kreeg ik rekeningen van +100€. Voor mij never nooit geen Vodafone meer!
Maar dan heb je toch bewijs dat er wat goed mis is, laten jullie dit dan zomaar gebeuren. Paar reacties hier en allemaal hetzelfde, torenhoge rekeningen terwijl er niet gebeld word. Misschien met z'n allen de klachten bundelen en aanpakken die hap.

yeentll schreef:Voor mij hetzelfde! Ik was er zo klaar mee dat ik een tusssentijds een andere abbo erbij had genomen om daar mee te bellen en mijn simkaart van vodafone gewoon in de la te leggen. Toen had ik nog steeds rekeningen van €100+.. Volgens de vodafone mevrouw werd er toen met mijn nummmer idd naar 0909 nummers gebeld.. Waren dan vast de kabouters in mn la. Uiteindelijk gewoon moeten betalen omdat zij het zogenaamd in hun bestand hadden staan.
Nu al 2 jaar KPN en nergens problemen mee!
_xManadisx_ schreef:Tegen mij zeiden ze ook: ja dit staat in het bestand. Dus ik zei: ja maar ik kan hetbewijs aanleveren dat ik tijdens de blox gebeld heb. Krijg ik terug: nee mevrouw, dat hoeven wij niet te zien, ik zie op mijn conputer wat u hebt gedaan. -_- dus je krijgt ook gewoon de kans niet!