Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

KimD schreef:Heel eerlijk zou ik het ook niet willen, 17 & 18, ik weet het niet maar iets in mij zou het ook niet toelaten. Zeker niet na het zien van Zon, zuipen, ziekenhuis! Vreselijk, het zal je dochter (of zoon) maar zijn.En dan zeker zo'n land als Ibiza.

lisa_xxx schreef:ik ga al 2 jaar niet meer met mijn moeder mee op vakantie en ik ben 17.
moeders vind het prima, weet dat ik geen gekke dingen doe en dat ik goed voor mezelf kan zorgen
Boras schreef:Als moeder vind ik de leeftijd niet doorslaggevend. Wel het karakter (zelfstandigheid, verantwoordelijkheidsgevoel, gezond verstand) en het gedrag. En het soort vriendje.
Ik moet er bij beiden van overtuigd zijn dat dat allemaal 100% goed zit.
Om mij te overtuigen zou je juist niet moeten aankomen met een argument als over een jaar ben ik toch 18.
Niet overtuigend.
Fijne vakantie!
dorientjuh schreef:Ik vind 17 jaar ook best wel jong. Toen ik rond die leeftijd was, mocht een vriendin van mij ook niet voordat ze 18 jaar was met vriendinnen naar het buitenland. Dus toen zijn we een weekje naar Renesse geweest. Was ook gezellig.
Als ik je moeder was, zou ik het al wel prettiger vinden als je met een reisgezelschap ging. Dus bijvoorbeeld http://www.x-travel.nl/?gclid=CJ_q-cb_- ... tAod6FoAcA . Heb ik ook een paar jaar gedaan, was goedkoop en beviel goed.
XiiaaooNaa schreef:lisa_xxx schreef:ik ga al 2 jaar niet meer met mijn moeder mee op vakantie en ik ben 17.
moeders vind het prima, weet dat ik geen gekke dingen doe en dat ik goed voor mezelf kan zorgen
Misschien heeft de moeder van TS inderdaad als reden dat ze denkt dat TS niet voor zichzelf kan zorgen.
De moeder is dat die dat bepaald, wellicht doet TS thuis niks in het huishouden en dergelijke...
Dus als dat de reden is kan ik het best begrijpen..wat als er iets mis gaat omdat je iets niet goed kan nog.
(ik doe niks qua huishouden en zie mijn ouders dit best als argument gebruiken tegen mij...)
Heel spijtig voor jou maar het is nu zo. Je bent nog niet volwassen. vuurneon schreef:Maar als je moeder er niet achter staat, zit je thuis. Dan lijkt mij de optie naar een buurland wel aantrekkelijker om voor te stellen. Misschien Kroatië of Italië wel een fijner idee voor je moeder?
DeMolenhoek schreef:Zon, zee, strand kan volgend jaar ook nog hoorHeel spijtig voor jou maar het is nu zo. Je bent nog niet volwassen.