Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pearlie schreef:Ik kom graag bij de Kruidvat vanwege de leuke koopjesen koop er veel baby artikelen.
Etos is duurder en heeft minder breed assortiment.
Grote minpunt van de kruidvat waar ik altijd heen ga is de service.... Lang wachten bij de kassa, soms staat er niet eens iemand, verkoopsters weten nooooit van de aanbiedingen af en je altijd moet vragen om een tasje, terwijl ik soms tig kleine dingetjes heb, plus pakken luiers etc en dan verwachten ze eigenlijk nog dat je het zonder tas mee gaat nemen ofzo...
in iedere winkel krijg je tasjes die recyclebaar zijn, en je kunt ze opvouwen tot een ini mini tasje wat je overal kunt stoppen. Neem dat dan mee, dan kun je die kleine meuk daarin doen en niet met 101 tasjes naar huis gaan....
auk schreef:Hoewel dat prijsverschil echt reuze mee valt geloof ik
Laura123 schreef:Je kunt de etos en kruidvat niet met elkaar vergelijken.
Vergelijk dan de DA drogist en de Etos.
Kruidvat is een ander concept. Die verkopen veel meer ander spul dan alleen hetzelfde assortiment als etos.
Etos heeft in een uur 5 klanten en kruidvat 50 bij wijze van spreken. Logisch dat je dan geen uitgebreid advies kunt krijgen. De werkdruk ligt ook wel meters hoger als bij de etos.
En idd met tasjes gaat het zo mee? Hun kunnen niet zien of je plastic tasje ergens bij je hebt of wel?
Goed dat ze meedenken aan het milieu