Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Evelijn schreef:Ook daar kan je dan mee dealen... Die camping heeft vast meer plekken... En als je daar al mensen kent zijn er vast anderen waarvan je hun caravan weleens mag gebruiken.
Je bent nu wel heel erg in de aanval en allemaal al dingen aan het bedenken wat voor rotstreken je vader wel niet zou kunnen doen en hoe gekwetst je daar dan van zou zijn... Maar zo ver is het niet... Je hebt nog niet eens gevraagd of je de caravan mag gebruiken... Maar je vreest nu al zijn antwoord... Je beeld van hem maakt je banger dan de werkelijkheid. Ga nu niet vanalles invullen,.. maar neem het zoals het komt.
.smileydees schreef:succes meiske, schaam je niet. Huil lekker uit. En afstand nemen (ik bedoel geen contact) betekend niet dat dit altijd zo moet blijven. Misschien over een paar maanden of over een jaar of langer ben je er weer sterk genoeg voor. Kies voor jezelf dat is het belangrijkste, dan sta je ook het sterkst.

Mijn inbox staat open voor je! Valentijn5 schreef:Zoiets heb ik ook aan mijn vader geschreven. Alleen reageerde die er niet gewenst op. En nu laat ik hem vooralsnog merken dat ik hem niet meer wil. En nog meer mensen wil ik niet meer. Die ook familie van mij zijn. Kan het niet goedschiks dan maar kwaadschiks.