Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Onienke schreef:Ik vraag me überhaupt af waarom je het viert? Wil je dat wel?
Het is jouw verjaardag dat betekend ook dat jij beslist of je het viert of niet en wie er komen.
Lekker makkelijk. Het is mijn dag, dus ik vier die zoals ik het wil. No way dat ik van alles in huis haal en vervolgens de hele dag met koffie, taart en chips rond kan gaan lopen. Kan me echt wel wat leukers bedenken, zoals bijvoorbeeld champagne bij het ontbijt en 's avonds lekker uit eten!
Als je het dan toch perse wilt vieren, dan doen ze maar fijn een dagje lief tegen elkaar. Ik zou het niet kunnen, mijn verjaardag in 3 keer vieren, omdat ze elkaar niet lief vinden. PureSG schreef:Ik houd ook niet van verjaardagen en sla mijne dus ook lekker over.![]()
Mijn familie kan niet goed met mijn schoonfamilie en dit levert dan ook lekker veel stress op ipv gezelligheid. Ik ben over minder dan een maand jarig en beide families zitten alweer lekker te zeuren dat ik mijn verjaardag 'moet' vieren.
Ja daag, mijn verjaardag, mijn dag, mijn keuzes en ik kies ervoor om de verjaardag stress uit de weg te gaan en er niks aan te doen.
Mijn advies; kies lekker voor jezelf.Als je het dan toch perse wilt vieren, dan doen ze maar fijn een dagje lief tegen elkaar. Ik zou het niet kunnen, mijn verjaardag in 3 keer vieren, omdat ze elkaar niet lief vinden.
Had helemaal geen zin om mijn verjaardag te vieren, dus heb lekker gekozen voor wat ik leuk vind. Anoniem schreef:Jij bent jarig he, niet zij!