Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
WiskyBokjes schreef:Oei, ik ga mij hier ook stiekem bijvoegen.
Ik kan echt heel slecht tegen kritiek. Om ieder puntje kritiek kan ik meteen gaan staan janken, echt vre-se-lijk..
Op mijn werk is dit trouwens heel erg. Ik vind het werk (horeca) echt super leuk, maar ik kan niet omgaan met de kritiek/feedback die aan mij wordt gegeven. Een voorbeeldje: ik ging afwassen, maar dat ging blijkbaar te langzaam. Collega zegt tegen mij dat het wat sneller moet en dat ik het beter zo en zo en zo kan doen. Nou echt waar, het liefst was ik weg gelopen en in een hoekje gaan janken.. Waarom? Omdat mensen dus vinden dat ik op dat punt niet functioneer.. Ik kan het ook als een leerproces zien, maar als ik zo'n 'commentaar' hoor krijg ik alleen maar jank-gevoelens en vooral veel afkeer........
Ik heb trouwens ook echt geen idee hoe ik er mee om moet leren gaan.
Ghostattack schreef:Slina schreef:Dat ja!
Ik kan er op school echt niet tegen, ook omdat ik nog een beginner ben (grafische studie > iedereen is al niveau expert, ik niveau tsja..) en dus wat onzeker. En bij een project heb je een moment dat iedereen je feedback geeft (15 man) en toen had ik de meeste minnetjes van iedereen.. Pfoe, wat voelde ik me rot. Ik heb nu 8 weken om het op school te leren, dan is er weer project
Maar jij maakt super mooie dingen!
Hier ook een perfectionist. Alleen niet op de universiteit met tentamens, dan denk ik weer "Nah een 6 is ook goed"Wat betreft tekenen/verslagen/schrijven/etc ben ik wel enorm perfectionistisch.