Zat toen dus nog te denken "wow, leuke aanbieding"
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Ik weet niet of je daar belangstelling voor hebt?;)
RenskeLap schreef:waar voor wil je um precies gebruiken? alleen voor word enz? of ook om films te downloaden en games te spelen? Want daar zit wel weer een verschil tussen
Ik heb geloof ik ook nog 1 staan die ik niet gebruik, zal even kijken in welke staat ie is. Ik weet niet of je daar belangstelling voor hebt?;)
Jtragter schreef:Ik heb altijd wel laptops van marktplaats gehaald en die waren dan ook lekker goedkoop [onder de 100 euro]. Maar beide gingen ze binnen korte tijd al kapot. Toen heb ik een goedkopere nieuwe gehaald en die heb ik nog steeds na 3 jaar. Hou vooral de kortingen in de gaten!
Susannah92 schreef:LauraSaskia schreef:Ik heb er ook even over getwijfeld maar toen een nieuwe Acer gehaald bij de MediaMarkt, voor 299 euro. Prima ding, gebruik 'm alleen voor studie en internet. Als je 'm alleen voor internet gebruikt en alles online doet, kun je ook een chromebook halen. Die zijn er al vanaf 200 euro volgensmij.
Ik heb een hp chromebook, een blauwe. Leuk ding, maar raad hem niet aan tenzij je handig bent en er Linux oid op kan zetten. Chrome os kan vrij weinig
) 
H_M_UP schreef:Jtragter schreef:Ik heb altijd wel laptops van marktplaats gehaald en die waren dan ook lekker goedkoop [onder de 100 euro]. Maar beide gingen ze binnen korte tijd al kapot. Toen heb ik een goedkopere nieuwe gehaald en die heb ik nog steeds na 3 jaar. Hou vooral de kortingen in de gaten!
Bedankt voor de tip!
@xsamx leuk is dat, moet je wel geluk hebben