Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

).
tamaramt schreef:Het valt mij op dat veel mensen maar 1 x per week stofzuigen...
Zonder deze mensen te beledigen of wat dan ook moet ik wel zeggen dat ik er de kriebels van krijg.
Ik heb dan wel huisdieren maar ook zonder hun zou ik elke dag stofzuigen.
Je loopt continue vuil mee naar binnen, stof overal etc etc.
. Maar een beetje kan ook geen kwaad, lijkt mij zelf beter voor je gezondheid dan een steriel huis.
.
en vieze kleren van buiten van mijzelf.
, ik heb nu ook de karpetten eruit gehaald, anders zit dat ook helemaal onder zand/ vieze poten
bij ons wordt er één keer per week overal gezogen en gedweild, de keuken gesopt en de rest van het sanitair. En dat komt iemand doen omdat we het er beiden niet bij redden met fulltime banen. En ja we hebben huisdieren (katten), en nee, er ligt écht amper wat op de grond hier. Schoenen blijven bij de voordeur dus ook daar geen zooi van. Na het koken even doekje over het aanrecht en hoppa doorgaan.
Boheme schreef:Hier elke dag stofzuigen , stoffen en dweilen. Boven 3 keer in de week stofzuigen , dweilen en stoffen.
Om de dag wc, 3 keer in de week badkamer. Elke dag keuken met detol , aanrecht, muren en kastjes.
2 keer in de week bedden verschonen.
1 keer in de maand de ramen en alle kasten. Nu ben ik wegens ziekte thuis maar zo heb ik het altijd gedaan. Werkte gemiddeld 32 uur. Wij wonen gelukkig klein 80 m2 hebben 2 honden en 3 katten. Mijn wederhelft is allergisch voor alles wat los en vast zit . Zoonlief is redelijk netjes.
dat is veul. Dan was je je toch een ongeluk aan beddengoed? Amaris schreef:Boheme schreef:Hier elke dag stofzuigen , stoffen en dweilen. Boven 3 keer in de week stofzuigen , dweilen en stoffen.
Om de dag wc, 3 keer in de week badkamer. Elke dag keuken met detol , aanrecht, muren en kastjes.
2 keer in de week bedden verschonen.
1 keer in de maand de ramen en alle kasten. Nu ben ik wegens ziekte thuis maar zo heb ik het altijd gedaan. Werkte gemiddeld 32 uur. Wij wonen gelukkig klein 80 m2 hebben 2 honden en 3 katten. Mijn wederhelft is allergisch voor alles wat los en vast zit . Zoonlief is redelijk netjes.
dat is veul. Dan was je je toch een ongeluk aan beddengoed?