(geen gedoe met parkeer automaten, enz)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maar was echt aanzienlijk goedkoper dan een auto! Soms wil ik hem weer terug.
KimD schreef:Maar waar wil je hem verder nog voor gebruiken? Is het bijvoorbeeld ook de bedoeling dat je Bobt of carpoolt met vrienden en dus meerdere mensen moet vervoeren of enkel voor het gebruik dat je in de OP hebt gezet.
Want dan zou ik voor een scooter gaan, wij hebben nu een auto maar ik ben aan 't kijken voor een scooter voor erbij, waarschijnlijk lease, een elektrische, voor naar het werk en even wat kleine boodschapjes doen enzo.
Ik zou onze auto ook niet meer kunnen missen hoor. En die was niet duur in aanschaf en eigenlijk valt hij ook best mee in maandelijkse kosten. Zeker een kleine auto hoeft niet duur te zijn. KimD schreef:Shoppen is natuurlijk al wat moeilijker met een scooter als je groot gaat inkopen.Ik zou onze auto ook niet meer kunnen missen hoor. En die was niet duur in aanschaf en eigenlijk valt hij ook best mee in maandelijkse kosten. Zeker een kleine auto hoeft niet duur te zijn.
KimD schreef:€100,- vind ik niet zoveel eerlijk gezegd. Als je dat veel vind dan zou ik niet aan een auto beginnen, maar sowieso aan een scooter.