Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

nine1987 schreef:Aan t feit dat mijn (nog geen 3 jarige) merrie (30 okt gekocht) hoogdrachtig is gescand op de kliniek vandaag..

Amira_ schreef:Aan m'n broertje die 24/7 over auto's en alle bijbehorende feitjes praat..

nine1987 schreef:Aan t feit dat mijn (nog geen 3 jarige) merrie (30 okt gekocht) hoogdrachtig is gescand op de kliniek vandaag..

, ik zit met mijn pa en oom in Belize en verblijven 3 weken bij hun tante en ze denkt dat ze mij moet heropvoeden en bepalen hoeveel ik eet, wat ik eet, dat mijn angst voor vlinders onzin is en dat ik niet in rivieren durf te zwemmen ook onzin is en dan opmerkingen gaat zitten maken zodra er niemand bij is en als mijn vader er dan bij is is ze poeslief, jezus..  En ik ben normaal het type van stil in een hoekje en ik val nooit op in groepen en trek uit me zelf mijn mond niet open en vooral gezien het feit dat we nog 6 dagen hier moeten verblijven.. Maar ja, ik erger me er wel aan ja
  , ik zit met mijn pa en oom in Belize en verblijven 3 weken bij hun tante en ze denkt dat ze mij moet heropvoeden en bepalen hoeveel ik eet, wat ik eet, dat mijn angst voor vlinders onzin is en dat ik niet in rivieren durf te zwemmen ook onzin is en dan opmerkingen gaat zitten maken zodra er niemand bij is en als mijn vader er dan bij is is ze poeslief, jezus..  En ik ben normaal het type van stil in een hoekje en ik val nooit op in groepen en trek uit me zelf mijn mond niet open en vooral gezien het feit dat we nog 6 dagen hier moeten verblijven.. Maar ja, ik erger me er wel aan ja   Zo, dat is er weer uit haha!
 Zo, dat is er weer uit haha!