Ik heb drie huisgenootjes, maar eentje daarvan werkt echt op mijn zenuwen. Vuilniszakken uit de prullenbak houden maar vervolgens de hele week in de keuken laten staan en er maar vanuit gaan dat iemand anders het opruimd? Ook laat ze regelmatig de lamp beneden aanstaan 's nachts, waardoor ik dus niet slaap. Dus ik kan standaard elke avond naar beneden lopen om die lamp uit te doen.
Andere huisgenootje is er 2 dagen in de week, dus daar heb ik weinig last van. Laatste huisgenootje is een hele goede vriendin dus dat is dan wel weer leuk
Verder hebben wij hier wel allemaal onze eigen borden, bestek en pannen enzo. Daar ben ik erg blij mee, zo doet iedereen lekker zijn eigen afwas (of niet natuurlijk, maar dat is dan niet mijn probleem
) Overigens vorig jaar een huisgenoot gehad die haar muziek altijd zo kneiterhard zette dat je buiten nog mee kon zingen. En telkens maar vragen of het wat minder mocht, maar dan zette ze het ietsiepietsie zachter, wat dus eigenlijk geen nut had. Met haar hebben we ook een keer knallende ruzie gehad over schoonmaken, omdat zij het weken niet deed en dan tegen ons zei dat we ons eraan moesten houden als wij één keer niet hadden schoongemaakt. En met knallende ruzie bedoel ik ook echt schreeuwen

ElineS schreef:Zo vertikte ik het laatst wc papier op te halen.. We hebben 4 dagen zonder wc papier gezeten (of nu ja hun, ik had een eigen rolletje in mijn kamer die ik telkens meesleepte) voordat ook maar iemand wc papier ging kopen.. Wat ze in die 4 dagen gebruikt hebben, geen idee.. En ook niet meteen even afvalzakken gekocht die ook op waren of afwasmiddel. Nee, had ze niet aan gedacht. Aaargh!
Dit hebben wij al meerdere keren gehad. Wij hebben gewoon een huishoudlijst, dus als iets op is koop je het en schrijf je het op, dan verrekenen we het later. Maar ik ben dus ongeveer altijd degene die wcpapier haalt, dus de laatste tijd doe ik dat gewoon niet meer en heb ik een noodvoorraad op mijn eigen kamer

) in huis gehad dat nogal van muziek hield. Geen probleem, maar 's ochtends om kwart over 7 al keihard Bruno Mars gaan draaien terwijl ik nog in bed lig en er alleen een gipswandje tussen onze kamers staat... nee. Heb haar toen ook vriendelijk verzocht om die klereherrie uit te zetten
Ik heb namelijk een huisgenoot waarvan ik 's nachts niet de trap op en af mag lopen want de trap kraakt en daar word ze wakker van
Hier gelukkig niet zoveel irritaties. Alleen dat het vrijwel altijd een klerezooi is, maar ik ben zelf ook een smeerlap
Te smerig voor woorden af en toe, eerlijk waar. Maar, we hebben weer een schoonmaakrooster, let's hope it helps
Maar verder is het een gezellige boel.

), werkte hard aan zijn rapcarriere en was zo'n ontzettend varken... Prullenbak vol? Dan mik je gewoon je afval ergens in de richting van de prullenbak. 's Ochtends opstaan? Al rochelend en half kotsend gaan zitten schijten maar vervolgens niet ff de borstel door de wc halen
Ik heb vier huisgenoten. Leuke en gezellige mensen, maar af en toe...