even wat antwoorden:
Oliiviia schreef:natuurlijk weet ik niet hoe de afspraken omtrent deze puppy in jouw huishouden zijn

er zijn eigenlijk helemaal geen afspraken gemaakt over dit soort situaties.. daar moeten we misschien met zn allen eens over gaan overleggen.
Koekeroekus schreef:als zown ding al stuk gaat van 40 cm mag je wel overal rubberen matten neerleggen

dan kunnen ze ook niet zoveel hebben.
hij is niet compleet kapot, hij doet het in principe nog wel, alleen is er iets mis met het joystickje, het beeld of character blijft naar rechts draaien als je niks doet. maar dit is totaal niet handig tijdens het gamen, dus wordt beschouwd als kapot.
mystery1980 schreef:tja lijkt mij dat je gewoon betaalt.
even wat anders: als je zo'n klein bedrag al zo moeilijk kan betalen, wat doe je dan als je pup ziek is en er een flinke dierenarts rekening komt? Zou maar gauw een spaarpotje voor hem maken!
de afspraak die wij hierover hebben: het is mijn puppy, ik doe alles betalen mbt voer en spullen enzo, en ik train haar en neem alle zorg op me. alleen mijn ouders betalen wel de dierenarts kosten.
Rebeccaa schreef:Sorry hoor maar ik vind echt dat jij moet betalen. Het is toch jouw puppy? Je kan je puppy ook zo opvoeden dat hij er gewoon vanaf blijft.
ja daar ben ik natuurlijk ook mee bezig, maar dat is niet over een nacht geleerd toch?
nontie schreef:Ik weet niet hoe oud je pup is, maar als het hier gaat om een hond jonger dan 1 jaar vind ik niet dat hij boos op jou moet worden.
ze is 24 weken nu.
SweetVanille schreef:Waarom zoekt broer (23) geen eigen huis? Als jij het hebt over dingen makkelijk kunnen betalen...En hij is oud genoeg lijkt mij..
Wat vinden je ouders? Je bent minderjarig en woont onder hun dak..
mijn broer is erg autistisch en is nog niet in staat op zichzelf te wonen.
en mijn ouders zijn 3 weken op vakantie, dus we zijn momenteel met zn 2en thuis, we mochten ze alleen bellen in echte noodgevallen omdat het erg duur is om te bellen naar panama, we zullen het allemaal wel uitgebreid overleggen wanneer ze weer thuis zijn.