Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:30

Om nou gewoon eens gezellig af te spreken om elkaar beter te leren kennen, waarom niet.
Maar om nou af te spreken om de seks? Nee.
Imo is het doodzonde om op deze manier je maagdelijkheid te verliezen, zoals Iris82 al zegt, het kan leuk zijn met een vreemde, maar het lijkt me ongeschikt voor een eerste keer..
Uiteindelijk ligt de keus natuurlijk bij jou en is er niemand die jou kan vertellen hoe je eerste keer moet zijn, maar denk er goed over na :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:30

Ik ben niet preuts en seks met vreemden vind ik leuk (wanneer ik single ben) maar je 1e keer moet toch echt wel bijzonder zijn. Hoeft niet per sé in een relatie maar doe het met iemand die jouw maagdelijkheid waard is.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:31

Tja ik zou het niet doen.
Je eerste keer moet met iemand zijn die het echt waard is. Gewoon de persoon waar je een fijne en serieuze relatie mee hebt.
Je gaat echt spijt krijgen als je het met de eerste de beste doet.
Het feit dat hij gelijk over "met condoom dus" begint geeft aan dat je gewoon een neukertje bent.
Het is het niet waard om je gevoel zo op het spel te zetten.
Maar voor alsnog het is je eigen keuze.
Laatst bijgewerkt door Lau op 15-02-15 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:31

Het is meer een gevoel. Ik vind persoonlijk dat mannen die op deze manier beginnen over sex het niet waard zijn om je gevoel voor op het spel te zetten. Als iemand de moeite neemt om je te leren kennen en ook jou de ruimte geeft om hem te leren kennen is het in mijn ogen prima. Kan er alleen geen tijdsduur aan geven.

sannxxelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:34

Je eerste keer vergeet je niet zo maar. Ik zou je dus willen adviseren om niet met de eerste de beste in bed te duiken, maar met iemand die je lief hebt en vertrouwd. Dan is het sowieso ook een stuk fijner!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:34

Wanneer is het dan wel zo ver?

Ik denk dat je je vooral op je gemak moet voelen. Je moet je niet gepusht voelen, je moet je begrepen voelen. Je moet het idee hebben dat hij jouw grenzen respecteert.

Zorg ervoor dat je genoeg leuke dingen met m doet zodat je zeker weet dat je m echt de moeite waard vind. Zorg dat je in ieder geval het idee hebt dat er toekomst in zit. En zie m als je vriendje, niet als de jongen die jou wellicht gaat ontmaagden. Dan komt de rest vanzelf.

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:35

Tieneke schreef:
Bovenop al het bovenstaande... De eerste keer kan ook verdorie pijnlijk zijn hoor, lijkt me enorm awkward om dat te doorstaan bij iemand die gewoon uit is op seks... Ik bedoel, een beetje voorzichtigheid is dan misschien wel fijn... Of stel dat je een beetje bloed verliest, bij een vreemde? Zou mijn keuze niet zijn..

En na die eerste vraag zou ik die "ja" van later niet heel geloofwaardig vinden...

Dit dus. Dit moet je doen met iemand die je vertrouwt en die je gewoon eerlijk kunt vertellen dat je maagd bent etc. Want waarschijnlijk weet hij dat niet eens? Kan met hem zijn, maar hoogstwaarschijnlijk niet op een eerste date....

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:36

Ik raad het je af, heb het ook 1x gedaan (wel geen maagd meer dan) maar vond het 3x niks. Achteraf bleek ook dat hij dezelfde week nog 3 andere meiden heb gehad. En als een jongen al meteen zo direct is gaat het hem alleen daarom. Juist omdat je nog maagd bent zal ik lekker wachten op een jongen die je leuk vind om hoe je bent en niet gelijk op sex uit is en best even wil wachten.

Ik was vrij vroeg met sex (15) maar had toen een relatie met die jongen en toen uit geraakt en nu 2 jaar nu samen met hem (alweer 3 jaar) achteraf kunnen we erom lachen maar een eerste x is toch altijd wat ongemakkelijk dus kies dan voor een jongen die zacht en teder is en vooral een die geduldig is en niet alleen gaat voor de daad.

Zou zonde zijn als je nu ja zegt omdat die jongen wel wat heeft, jij aan hem je maagdelijkheid verliest en het daarna allemaal tegenvalt

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 21:37

Ik heb het hem net gezegd, maar hij heeft nog niet geantwoord.
Ik zal hem zo duidelijk maken dat ik zo ver ga als dat ik zelf wil en dat mijn grenzen daarin niet rekbaar zijn, en afhankelijk van z'n reactie kijk ik verder.

Kana

Re: Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:39

Het kan pijnlijk zijn de eerste keer. Een vreemde waarmee de deal enkel seks is gaat daar waarschijnlijk wat minder voorzichtig mee om dan je wilt. Daarom zou ik het afraden.

Narya

kevertje04 schreef:
Ik zal hem zo duidelijk maken dat ik zo ver ga als dat ik zelf wil en dat mijn grenzen daarin niet rekbaar zijn, en afhankelijk van z'n reactie kijk ik verder.

En je gelooft dat een wildvreemde jongeman deze grenzen als niet-rekbare grenzen zal zien zodra je eenmaal met hem in bed ligt? Dat is wel heel naief hoor..

Jessix

Tja het is een gevoel. Als jij je goed voelt bij deze persoon en deze persoon hiermee vertrouwd, wie zijn wij dan om daar een andere mening over te hebben?

Zelf was mijn eerste keer met mijn eerste vriendje, die daarvoor al mijn hele leven mijn beste vriendje was. Maar in de loop der jaren zijn er best wel eens mannen geweest waarbij het puur ging om seksuele aantrekkingskracht. En ook dat was fijn!

Zorg alleen dat je echt zeker weet dat je dit wil en als je toch twijfelt of het voelt ineens niet meer zo goed, blaas het dan af. En zeg eerlijk dat het jouw eerste keer is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:41

Ik vind dat een hele hoop mensen hier wel heel denigrerend en preuts reageren hoor. Ik ben zelf niet de losbandigste maar ook absoluut niet 'uptight' als het op seks aankomt, en als TS dit wilt doen moet ze het vooral doen.

Ik zou wel in mijn achterhoofd houden dat er een kans is dat deze jongen alleen op seks uit is, en wil je echt je maagdelijkheid verliezen aan iemand die je misschien niet meer belt na afloop? Ook als het niet je eerste keer is is dat behoorlijk pijnlijk, laat staan als je wel voor het eerst seks hebt met iemand.

Op mijn eerste keer ben ik niet bepaald trots. Kreeg op een gegeven moment gewoon zin om het een keer te proberen, ontmoette een jongen. Hij werd mijn vriendje, vond hem eigenlijk helemaal niet zo leuk en twee weken later was het uit. Geen spijt van gehad en daarna wel hele leuke seksuele ervaringen gehad. Hiermee probeer ik alleen maar te zeggen dat het niet bij iedereen zo is dat je een emotionele band met iemand vormt als je seks hebt, ik weet toevallig dat heel veel meiden dit niet per se hebben. Liefde en seks staan voor mij volledig los van elkaar. Seks is een basisbehoefte ( :+ ) en liefde is een leuke bijkomstigheid.

Anderzijds is seks wel absoluut leuker met iemand waar je gek op bent en echt verliefd op bent. Dus als hij ervoor openstaat om eerst te daten en daarna gewoon rustig te kijken hoe het gaat zou ik dat gewoon doen. Als hij echt gaat aandringen op seks is hij de moeite niet waard, je moet je niet geforceerd voelen.

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 21:42

Narya schreef:
kevertje04 schreef:

En je gelooft dat een wildvreemde jongeman deze grenzen als niet-rekbare grenzen zal zien zodra je eenmaal met hem in bed ligt? Dat is wel heel naief hoor..

Ik ben dan misschien maagd en niet ervaren op dit gebied, maar grenzen heb ik wel. Ik weet heel goed van mezelf waar die liggen en schroom niet om uit zijn bed te stappen als hij neigt verder te gaan dan ik wil. Ik ben geen watje dat die jongen laat doen wat ie wil terwijl ik daar tegen ben.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:47

Noem mij vooral preuts, no problemo. Liefde én zelf-respect horen bij elkaar.

Maflinger_S

Als je nu al bezig bent met grenzen stellen en "wat als" dan zou ik er nog maar even niet aan beginnen, in ieder geval niet met deze jongeman.

Kana

senna21 schreef:

Nee. Die horen bij elkaar voor jou. Dat is een groot verschil.

Anoniem

senna21 schreef:

Dus omdat ik niet gestoord verliefd was op de jongen waarmee ik voor het eerst seks had (wat overigens van beide kanten compleet gedreven was door hormonen en niet eens echt telt als seks) heb ik geen zelfrespect? Vind dat nogal een uitspraak.

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:48

Waarom zou je wel met hem afspreken? (oprechte interesse)

Hij vraag de volgende dag of je de pil slikt. Daar kan je uit afleiden dat hij sex wil. En dat hij denkt dat jij makkelijk in bed bent te krijgen.

Ook al zegt hij nu dat hij nog wel een date wil wachten. Of ga jij je grenzen aangeven de volgende date. Het feit blijft dat hij bovenstaande dacht. Wil je niet liever je maagdelijkheid verliezen aan iemand die jou hoog in schat en helemaal weg is van je?

Wat je ook kiest, het is jouw keus, succes! :-)

MairiMacBran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:48

Maar je hoeft toch ook niet meteen bij hem in bed te stappen? Ik zou eerst willen kijken of het buiten het bed ook een leuke vent is voordat het bedgebeuren gaat beginnen.
Als hij meteen het bed in wil is het wel duidelijk waar het hem om gaat en aangezien dat jouw niet-rekbare grens is, zou ik die grens dan ook niet opzoeken voordat je zeker bent dat jij met hem naar bed wilt en niet andersom.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:49

Het ligt eraan hoeveel waarde jij hecht aan je maagdelijkheid en ga bij jezelf na, zou ik het erg vinden
om mijn maagdelijkheid te verliezen aan deze jongen waarna ik hem misschien nooit meer zie? Bedenk
je dat de kans goed aanwezig is dat hij alleen seks wilt en verder niets. Als jij daar geen problemen
mee hebt en niet het idee hebt dat je er een gebroken hart aan zal overhouden dan zou ik zeggen ga
je gang, maar ik kan me ook goed voorstellen dat een eerste keer fijner is met iemand die je echt leuk
vind en die je langer dan één dag kent. :) In ieder geval.. Niets is fout zolang je er zelf maar achter staat.
Laatst bijgewerkt door Sem_ op 15-02-15 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:49

senna21 schreef:

Liefde of seks? :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:50

Dat hij dat soort dingen vraagt kan je aan de ene kant als twijfelachtig zien, aan de andere kant weet hij toch niet dat ze maagd is? Daarbuiten geeft TS zelf aan dat het gesprek een beetje de 'stoute' kant op ging. Waarom is het dan een gekke vraag of ze aan de pil zit? Kan me prima voorstellen dat als een jongen een meid ontmoet die hij wel leuk vindt en waar hij zo'n gesprek mee heeft, hij er een beetje vanuit gaat dat ze wellicht seks gaan hebben. Dat zou ik ook hebben als ik zo'n gesprek met een jongen zou hebben...

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:57

Tja. Eerlijk, ik ben ook op een niet heel erg nette manier van mijn maagdelijkheid af gekomen - door iemand die ik nauwelijks ken. (iets met feestje en alcohol) Heb ik spijt dat ik zo ver heb laten komen dat ik geen nee meer kon zeggen, ja. Maar aan de andere kant... Ik zit er ook niet mee, en het is ergens juist een geruststelling. Weet ongeveer wat ik kan verwachten als ik wel een vent aan de haak sla :+ Een stuk spanning is weg.

In jouw geval.. Wacht er mee. Al is het maar een weekje. Als je je dan nog genoeg op je gemak voelt bij hem, kan je altijd nog gaan experimenteren. :) Weet hij dat je het nog niet eerder hebt gedaan?

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 21:59

Gewoon open tegen hem zijn dat je nog niet ervaren bent op dat gebied en dat je het rustig aan wilt doen en wel iets serieus wilt en niet een one-night stand. Als je er zo over denkt ten minste. Ik heb zelf tot mijn 21e gewacht en toen ook pas mijn eerste relatie gekregen. Nog nooit wat met een jongen gedaan, geen zoenen niks.
Nu zijn we bijna 3 jaar verder en is het mijn man en hebben we een dochter van 2 maandjes. Dus tja, ik vond het zelf meer dan het wachten waard! ;) Overigens hebben we een maand erover gedaan voordat we een relatie gekregen en toen heeft het nog een maand geduurd voordat ik over mijn onzekerheid en preutse gedrag heen was. De eerste keer was voor mij ook echt waardeloos, totaal niet zoals ik het in gedachten had dat het zou zijn en ik had gelijk iets van: 'als dit het is dan hoef ik het nooit meer.'
Pas na de derde keer vond ik het lekker worden en nu ben ik verslaafd :+
Juist doordat het niet lekker voelde ben ik blij dat we nog even hebben gewacht tot ik me op m'n gemak bij hem voelde en hem wel goed hebben leren kennen. Het is al spannend om elkaars lichaam te verkennen en om seks te hebben met iemand die ik nog maar één keer heb gezien zou ik niet doen.

Maar goed, iedereen kan adviezen geven en dan nog krijg je 100 verschillende waar je uit kan kiezen. Luister vooral naar je eigen gevoel, waar jij je goed bij voelt en laat je absoluut niet dwingen tot iets. Sterker nog, als een man je ooit ergens tot dwingt dan verdient die een flinke trap in zijn edele delen!