ik wil stappen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 21:12

Vivian__ schreef:
Ik dacht bij je titel stappen op een paard :+
Oh my, ik word oud :')

Ik dacht het ook!! :')

Sorry TS! Ik merk dat er een hoop kan veranderen in een paar jaar, zo'n 5jr geleden ging ik nog elk weekend de stad in (woonde tot vorig jaar in hartje Amsterdam). Nu ga ik vrijwel nooit meer, alleen in vakanties/festivals.

Wat WEL heel leuk is (en ik ook nog regelmatig doe), en ook een aanrader om in je eentje te doen: koop een kaartje voor een leuk concert in paradiso of de melkweg. Op ddag/vrijdag kan je daarna ook leuk blijven hangen. Vind de sfeer daar altijd heel toegankelijk.

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 11:02

Haha je komt hier maar een keer langs, woon wel in het zuiden :+

Levitate

Re: ik wil stappen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 11:14

Hetzelfde hier, ik hoef echt niet elke week uit, maar zo eens in de maand oid.... Helaas ben ik 17 (klein probleem :P) en zijn mijn vriendinnen 15 of 16. Kan ik dadelijk uit, heb ik nog niemand die mee kan ;( (nog niet meegenomen dat zij geen zin hebben :P)

GevlektBont

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 13:21

Ik ben ook pas 16 maar ik ga toch bijna elke week hoor O:) :')

Rennie89

Re: ik wil stappen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 13:26

Ik ben gisteren spontaan met een bokster mee gegaan naar een carnavals feest :P Moest het gewoon eens meemaken en ik ben tot de conclusie gekomen dat het niet mijn ding is hahaha. Maar vond het wel echt een gezellige sfeer hebben en heb toch een leuke avond gehad. Toch leuk om eens gedaan te hebben :D

Met 16 jaar ging ik ook bijna wekelijks uit :) Maar je merkt over 10 jaar wel wat ik bedoel :)) dan heeft iedereen om je heen opeens geen energie meer of een vriendje of man en/of kinderen... Andere levensfase :P en dan heb je nog een paar weirdo's als ik er tussen zitten die nog dolgraag willen feesten :')